Lasten suusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.

Vieras
Välillä kuulee aina hauskoja juttuja lasten suusta. Meillä äsken pienemmät tuossa värkkäsivät itselleen kaakauta ja leipää. Eivät saaneet sitten uutta maitopurkkia auki ja yksi huusi iloisesti, että ei se haittaa. Haetaan vaan sakset...

Jep, olen kyllä vähintäänkin kuulo etäisyydellä, etteivät nyt ihan kaikkia päähänpistoja ehdi toteuttaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Välillä kuulee aina hauskoja juttuja lasten suusta. Meillä äsken pienemmät tuossa värkkäsivät itselleen kaakauta ja leipää. Eivät saaneet sitten uutta maitopurkkia auki ja yksi huusi iloisesti, että ei se haittaa. Haetaan vaan sakset...

Jep, olen kyllä vähintäänkin kuulo etäisyydellä, etteivät nyt ihan kaikkia päähänpistoja ehdi toteuttaa ;)

kyllä noiden lasten kans saa tosiaan olla korvat auki ja silmät selässä etteivät toteuta kaikki pikku suunnitelmiaan :)

Meillä kuopus joka ei kauheasti saunassa viihdy aloitti joulupäivä aamuna kyselee, koskassa sinne saunaan pääsee? käytiin mun siskon luona ja lähtiessä ilmoitti että me mennään nyt kotiin saunoo ja kovasti ihmeteltiin mikäs himo saunoja meille on tullut. Koko illan sitä hoki ja hoputti oikein kiukuisena että nyt heti kaikki saunaan että tonttu uskaltaa tulla. (aattona oli tonttu tuonut lahjat kun oltiin saunassa)

Samainen neiti kysyi:"Isi koska me ostetaan uusi auto?" mies siinä ihmetteli että miksi nyt uusi auto täytyy hommata? takapenkiltä kuului napakasti :"Kun tämä vanha on niin likainen"

Mulla muksu oli kuullu jostai ohjelmasta sanan mennä naimisiin ja tokaski sit yks päivä, et "äidinki pitäis mennä naimisiin, siellä on niitä naisia ja ihmisiä.." :)

Ja eilen, ku menin hakemaan poitsua isänsä luota yökylästä ja soitin ovikelloa niin oli vaan sanonu isälleen, et se on äiti, isi älä aukaise. Oli vissiin kivat leikit kesken. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hassunhauska:
Mun lapsi tokas kerran kun söin chili kastiketta, että "ei lapset voi syödä tota, mut vaan ihmiset voi syödä"

Mun kummipoika kerran kanssa sano että "ei lapset voi kaataa mehua, vaan ihmiset voi" Samainen poika pyys mua "kooma avuks" ku ei itse saanut legoja kasattua...
Äsken poika kysy isältään "voiko äiti nukkua mun vieressä?", kun sen piti kysyä että nukuttaako isi siskon et mä voin olla pojan kanssa :)

Meillä tässä joulun aikaa aika saman tapaus kun tuossa ylempänä... Lahjat eivät tainneet oikein neitin mielestä riittää (vaikka niitä oli heti vaikka kuinka paljon). Olisko ollut joulupäivä vai tapani kun mietti että jos mentäis taas saunaan niin sais lisää lahjoja... Tonttu kun toi lahjat sillä aikaa kun saunottiin...

Yhteistyössä