Lasten synttäri tarjoamiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emiilia

Aktiivinen jäsen
13.08.2005
2 687
0
36
Nyt pe ja la vietetään meidän riiviöiden synttäreitä ja vieraat ovat lähes kaikki aikuisia. Mutta taas pähkäilen, mitä mä niille tarjoan???

Kakku on tilattu, mutta mitä muuta? Mitä suolaista? en mä vaan tiiä... ideoita kaivataan :wave:

leivon lapsen synttäreille (nyt vkonloppuna..) jauhelihapiirakkaa ja lohipiirakkaa.. on lihattomia ja kalattomia vieraita tulossa joten jokaiselle jotakin.. kakut tulee leipomosta, lisänä itse tehtyjä vaniljawiinereitä ja munkkeja.

Juu suolaisen piirakan teen ja kakku tulee leipomosta. Ja jotain keksejä, mutta piääkö olla jotain muutakin? Mitin vaan kun samalla juhlitaan kahden lapsen synttäreitä, niin pitäiskö olla "tupla" tarjoamiset?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
leivon lapsen synttäreille (nyt vkonloppuna..) jauhelihapiirakkaa ja lohipiirakkaa.. on lihattomia ja kalattomia vieraita tulossa joten jokaiselle jotakin.. kakut tulee leipomosta, lisänä itse tehtyjä vaniljawiinereitä ja munkkeja.

Miten teet noi viinerit?

Meillä on huomenna muksun synttärit ja vain aikuisia tulossa..tarjolle laitan kinkkuvoileipäkakkua, tonnikalakatkarapupiirakkaa, suklaamuffinsseja, omatekoisia Muumipikkuleipiä, Muumitäytekakku, konvehteja, kahvia, limua

Alkuperäinen kirjoittaja ohistelija:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Miten teet noi viinerit?

lehtitaikina levy keskeltä poikki, jää neliö..
pursotetaan keskelle vaniljakreemiä/vaniljakiisseli aineksista tehtyä paksumpaa kiisseliä.. lisätään säilykepersikkanviipale/aprikoosinpuolikas, paistetaan ja sihdataan jäähtyneen wiinerin päälle tomusokeria..
ohje kopsattu ruokablokista. kiitos vaan. :)

Yhteistyössä