Lasten talvitamineista kyssää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ennika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Osa hommattu ja osa vielä kaupassa.
P.o.P. , Ticket ja Mala.
Olen valmis maksamaan noin 200-250e per lapsi haalari+rukkaset +lakki+kengät
Ulkoillaan paljon säällä kuin säällä 2-4h päivittäin.

Ostin jo keväällä alesta, Remun haalarin 66?, reimatecin haalarin ja rukkaset (hintaa en nyt muista). Kenkiä en ole löytänyt, eikä sitäpaitsi ole niin varmaa,että olis ollu oikeeta kokoa, jos ostaa etukäteen.

Minä pikkuhiljaa haalinut seuraavaa: Kappahlin haalari 52 eur, siihen viime vuoden Reiman pipo. 2-osainen reimatecin puku, johon uusi takki huutisesta 50 eur, housut 79 eur lastenvaateliikkeestä ja pipo samaa merkkiä 19 eur. Lisäksi ehkä vielä kevyempi haalari, sillä tuo Kappahlin puku aikas raskas nyt kun on vielä pojalle tosi reilu. Kuomat ostin kierrätyksestä 2 eur (ovat kuin uudet), lisäksi rukkasia ja sormikkaita ostan kun tulee edukkaita vastaan.

me ostettiin tämä: http://www.reima.fi/images/uploads/products/main/10086_Edward_web.png ja sitten siihen reiman pipo, ei kylläkään tuo mikä on tuossa kuvassa ja Superfitin gore-kengät. Hanskat enää puuttuu!

Ellokselta tilasin pojalle uuden haalarin, kun sai 50% alee :D Maksoinkohan mä siittä reilu 20? sen alen kans. Kenkiä tarvii koittaa. Viime vuonna ostettiin reilusti isot täks talveks mut ne saattaa olla edelleen liian isot. Tyttölle mahtu viimevuotinekin haalari vielä ja sitten on toinen isompi odottamassa. Kengät tarvii varmaan ostaa.
Uudet kunnon hanskat juur tilasit, tumppuja ja pipoja on kyllä vaikka kuinka.
Vaikka silti oli pakko tilata tytölle anttilasta semmonen iihana pipa :D
Vauvalle on ja tulee olemaankin.

Haalareita on liikaakin kun saatu käytettynä+yksi uutena. Valkkaan niistä joten en osta itse tänätalvena yhtäkään. Merkki on lassie ja joku vieraampi. Kengät, rukkaset ja hattu puutttuu.

Icepeak on se uusi, mistään kotosin?

En ole vielä pojalle hommannut mitään, tuo reiman puku on kyllä kiva mikä on tossa nn:n linkissä. Sitä olen himoinnut... Ehkä se on sitten se, jos ei kivempaa tule vastaan.

ja siihen ruskeat rukkaset ja myssy.

http://www.juuliajajoonatan.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/07012009-121538/Products/2823/SubProducts/2823-0001

Alkuperäinen kirjoittaja ennika:
Joko olette hommanneet? Minkä merkkiset ja mistä? Kuinka paljon olette valmiita satsaamaan talvivaatteisiin?

Yhteistyössä