Lasten tapaamisista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Jos lasten isä muuttaa toiselle puolen suomea, niin onko mun pakko antaa 3-v lapset sinne kylään vai voinko vaatia, että tapaamiset järjestetään täälä? Muutenkin ongelmia ollu tapaamisissa paljon ja niistä oon sossuun ilmottanu, niin luulis että sais täälä sitte jonku "tapaamispaikan", esim. turvakodilla valvotut tapaamiset.

Alkuperäinen kirjoittaja kui:
Niin mitä ongelmia jos saa udella??Miksi et antaisi lapsia isälleen???

Vähä kaikenlaista, en ny niitä rupee selittelemään, mutta semmosta, etten halua niitä sinne päästää. Ei mun mielestä tarvis 3-v lähtee ollenkaan noin pitkästi vanhempaansa tapaamaan, ennemmin niin että vanhempi järjestäis niin, että pääsis lähelle lasten kotia tapaamiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
kyllä ainakin minun käsityksen mukaan täytyy antaa lasta isän luokse....

Nyt on jo niin, että ei tarvi antaa poikia sinne, ennen ku asiat on sossussa käyty puimassa läpi. Tai ei mun tarvi sielä käydä vaan isän. Mutta nyt vaan tapaamiset menee niinku mä haluan ja täälä ainaki tulee olemaan 1h kerrallaan tai valvotut tapaamiset, mutta en sitte siitä tiedä, ku tuo isä nyt muuttaa kauas, että kuinka sitte toimitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:

Nyt on jo niin, että ei tarvi antaa poikia sinne, ennen ku asiat on sossussa käyty puimassa läpi. Tai ei mun tarvi sielä käydä vaan isän. Mutta nyt vaan tapaamiset menee niinku mä haluan ja täälä ainaki tulee olemaan 1h kerrallaan tai valvotut tapaamiset, mutta en sitte siitä tiedä, ku tuo isä nyt muuttaa kauas, että kuinka sitte toimitaan.

no tuossa tapauksessa luulisin että isän täytyy ainakin ensin osoittaa että on kykenevä pitämään lapsesta huolta ennen kuin tarvii antaa..

Me asutaan yli kolmesadan kilometrin päässä mieheni lapsista jotka asuu äitinsä luona siis, niin tyttökään ei ollut edes kävely iässä kun meille tuli kyllä niiden lasten tulee ymmärtää että niillä on toinenkin koti niin ainakin mieheni lapsetkin ajttelee nykyään kun meille tulee kun alusta asti ovat käynneet meillä!!

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:

no tuossa tapauksessa luulisin että isän täytyy ainakin ensin osoittaa että on kykenevä pitämään lapsesta huolta ennen kuin tarvii antaa..

Täytyypä huomenna ottaa sossusta selvää, että kuinka tämä menee. Tänään vasta sain muutosta tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja kui:
Me asutaan yli kolmesadan kilometrin päässä mieheni lapsista jotka asuu äitinsä luona siis, niin tyttökään ei ollut edes kävely iässä kun meille tuli kyllä niiden lasten tulee ymmärtää että niillä on toinenkin koti niin ainakin mieheni lapsetkin ajttelee nykyään kun meille tulee kun alusta asti ovat käynneet meillä!!

Juu, mutta tämä onkin vähä erilainen tapaus. Tottakai antaisin, jos tietäisin, että sielä kaikki olis sitte hyvin...

Yhteistyössä