Lasten ulkonäkö ja luonne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä 79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä 79

Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen että jos lapsi on fifty-fifty isää ja äitiä niin jos lapsi on vaikka äitinsä näköinen niin onko sillä isänsä luonne? ;)

Ainakin meidän perheessä menee näin :D

Kasvatan osittain eri lailla lastani kuin mua on kasvatettu. Vaikea siis sanoa. Panostan kasvatuksessa kaikkiin tutkimuksiin ja suosituksiin miten saada lapsesta lempeä ja empaattinen ja sosiaalinen. Panostan tietty myös henk. koht. tuntumaan mikä toimii lapsella ja mikä ei.

Tosin lapsella on sellainen keskiverto luonne, ei hiljainen hissukka.. mutta ei sellainenkaan joka löisi ilkeyttään tai huutaisi paljon. Lapsi on hyvin tavallinen, lempeä ja iloinen ja huumorintajuinen kuten vanhempansa:)

Meillä vanhin tytär on rauhallinen ja ujo hissukka, kuin isänsä ja myös näyttää kovasti isältään, sekä myös isänäidiltään. Hänessä ei siis ole nähtävillä jälkeäkään minusta. Poikamme muistuttaa kovasti mieheni veljeä, eli hänkään ei juuri näytä minulta, kuitenkin hän on luonteeltaan aivan samankaltainen kuin minä, vauhdikas ja rempseä. Nuorimmainen, toinen tyttäremme on sitten aivan minun näköiseni, kuitenkin vaaleus ja sininen silmien väri on sama kuin isällään. Tyttö on luonteeltaan käytännöllinen, temperamenttinen,oikeudenmukainen alfanaaras, eli siis munakin vielä pippurisempi ja siis aivan toisenlainen kuin ulkoisuudeltaan ja luonteeltaan kuin vanhempi siskonsa.

Kasvatan osittain eri lailla lastani kuin mua on kasvatettu. Vaikea siis sanoa. Panostan kasvatuksessa kaikkiin tutkimuksiin ja suosituksiin miten saada lapsesta lempeä ja empaattinen ja sosiaalinen. Panostan tietty myös henk. koht. tuntumaan mikä toimii lapsella ja mikä ei.

Tosin lapsella on sellainen keskiverto luonne, ei hiljainen hissukka.. mutta ei sellainenkaan joka löisi ilkeyttään tai huutaisi paljon. Lapsi on hyvin tavallinen, lempeä ja iloinen ja huumorintajuinen kuten vanhempansa:)

Just sellanen sopiva:) Varmasti ihana lapsi.

Yhteistyössä