Lasten vaatteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Raaskitteko ostaa lapsillenne kallimpaa merkkiä olevia vaatteita vai ostatteko ihan H&M-kamaa? Katselin vaan noita nettikauppojen ihanuuksia ( esim. Moonkidsiä), mutta en millään raaskisi ostaa edes alennuksella, kun ovat sopivia vain vähän aikaa ja lapset saattavat sotkea heti käyttökelvottomaksi...

En pahemmin...kuopuksella on vielä semmonen vaihe, että haluaa pitää vain tuttuja ja turvallisia vanhoja rytkyjään. Keskimmäiselle yritän ostaa hieman parempia ulkovaatteita koska kulutus on pojalla kova..esikoinen kelpuuttaa kirppisvaatteetkin, eikä innostu kuin tietynlaisista vaatteista.

Ostan sitä mikä miellyttää silmää ja on malliltaan hyvää ja käytännöllistä, hintalappua katson vasta sen jälkeen. Meidän muksulta kyllä löytyykin sekä hm, että Hilfigeriä, Elleä, Metsolaa, Lindexiä, popia, benettonia, name it:ä ja cirafia. Käytiin tänään kaupoilla ajatuksena ostaa alesta, mutta kaikki mikä tarttui matkaa oli normaalihintaista, kun ei alessa ollut mitään mielekästä.

Mä ostelen kaiken hintaisia kirpputorikamasta eteenpäin, kalliimmat merkit tosin melkein aina aleista. Yhdistelemällä saa tosi kivoja ja ei niin kalliita vaatekokonaisuuksia. Mulla mottona on, että hoitoon en laita yli 15 euron vaatetta, mutta kotona ja kylillä kuljetaan niissä, jotka miellyttää eniten silmää ja silloin saa olla kalliimpaakin.

En raaski ostaa niitä kalliimpia. HM:stäkin mieluiten alesta :-) Siksi ehkä olisikin rahaa kalliimpiin, että olen melko pihi luonteeltani. Enkä arvosta erikoisuutta vaatteissa niin, että viitsisin siitä maksaa maltaita. Jos lapseni tykkäävät Cars- ja My Little Pony -vaatteista, niin hyvä niin. Niitä saa kohtuuhinnoin.

Mä ostan jonkin verran merkkivaatteitakin, vaikaa varmaan enemmän meillä on noita ketjujen Lindex /HM /PoP vaatteita. Alesta ostelen ja joskus normihinnalla, vaikka vähän kirpaisee. Pojille on välillä vaikeaa löytää mitään kivan värisiä vaatteita niin silloin tulee helposti innostuttua noista nettikauppojen vaatteista. Sinänsä en nyt tiedä onko laadussa sisävaatteiden osalta niin hirveän suurta eroa, esim yksiväriset trikoopaidat ja bodyt olen ostanut HM:lta, koska mun mielestä hinta-laatusuhde on niissä todella hyvä.

Yhteistyössä