Lastenhoitohuoneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Käytiin tänään Jumbossa ja Itseäni on järkyttänyy kuinka pissassa kakassa ja eritteissä kaikkien paikkojen potat ovat...eka pitäisi pestä potta johon ei tekisi mieli koskea pikkusormellakaan.. silti ällöttää. Samalla saa jännittää pystyykö lapsemme 3v5kk vielä pidättämään kun valmistelen paikkoja.. Onko kellään mitään vinkkiä tähän ongelmaan? Pöntölle en vielä haluaisi laittaa..

Mites teillä muilla? laitatteko pöntölle vai potalle?

Pöntöllä on pissatettu yleisissä vessoissa siitä lähtien kun on yleisissä vessoissa käytetty. Ja 3-vuotiaana kävi kyllä itsenäisesti pöntöllä sekä kotona että hoidossa, 3,5v jäi jakkaran tarve pois.

Miksei lapsi voisi käydä pöntöllä? En ymmärrä.

Yrittäkää hyväksyä että syystä tai toisesta kaikkien pikkulapset ei vielä käy pöntöllä. Ja varsinkin poikien on vaikea yhtä aikaa yrittää puristaa pöntön reunoista ja painaa samalla pippeliä alas.

Joten niitä ratkaisuja itse ongelmaan......?

Itse ratkaisin ongelmaa niin että mahdollisimman pitkälle yritin varmistaa ettei sinne vessaan tarvii mennä.

Jos pakko, nii paperin avulla nostin lavuaariin ja yritin kuumalla vedellä huuhdella. Toki mahdotontahan tää oli jos oli niitä sensorihanoja....
Ei muuta ku sit lapsi heti kotona vähintää pylly pesulle ja vaatteiden vaihtoon...

Yrittäkää hyväksyä että syystä tai toisesta kaikkien pikkulapset ei vielä käy pöntöllä. Ja varsinkin poikien on vaikea yhtä aikaa yrittää puristaa pöntön reunoista ja painaa samalla pippeliä alas.

Joten niitä ratkaisuja itse ongelmaan......?

Itse ratkaisin ongelmaa niin että mahdollisimman pitkälle yritin varmistaa ettei sinne vessaan tarvii mennä.

Jos pakko, nii paperin avulla nostin lavuaariin ja yritin kuumalla vedellä huuhdella. Toki mahdotontahan tää oli jos oli niitä sensorihanoja....
Ei muuta ku sit lapsi heti kotona vähintää pylly pesulle ja vaatteiden vaihtoon...
Kuinka vanha lapsi oli?

Yhteistyössä