Lastenjuhlat...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu vähän ajankohdastakin, meillä kun ovat juhlijat tulleet suoraan koulusta, niin olen jotain pizzaa tms tarjonnut ensin, mut jos juhlat on vaikka lauantaina semmoiseeseen aikaan että oletettavasti on kaikki juuri syöneet, niin en välttämättä ole mitään tehnyt, sanonut et leipää saa tulla pyytämään jos joku haluaa :D

Mut tosiaan, nykyään tuntuu et suolaiset herkut on kysytyimpiä tarjottavia kekkereillä, mut mikään pakko niitä ei ole olla, ilmankin pärjää :D

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Riippuu vähän ajankohdastakin, meillä kun ovat juhlijat tulleet suoraan koulusta, niin olen jotain pizzaa tms tarjonnut ensin, mut jos juhlat on vaikka lauantaina semmoiseeseen aikaan että oletettavasti on kaikki juuri syöneet, niin en välttämättä ole mitään tehnyt, sanonut et leipää saa tulla pyytämään jos joku haluaa :D

Mut tosiaan, nykyään tuntuu et suolaiset herkut on kysytyimpiä tarjottavia kekkereillä, mut mikään pakko niitä ei ole olla, ilmankin pärjää :D

Tarkoitatko, että teillä ei siis juhlissa tarjota mitään :0

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

Tarkoitatko, että teillä ei siis juhlissa tarjota mitään :0

no daa..just sitähän mä tarkoitin :xmas: puhuin suolaisista :D

meillä tarjottiin kavereille jätkskikakkua, sipsiä,dippiä,lakuja,suklaakeksejä ja suolasena oli nakki,lihapulla,paprika tikkuja,jotka meni yllättävän hyvin kaupan =) suosit.että tarjoatte lapsille myös suolasta jotain, koska poikani oli kaverinsa synttäreillä ja siellä ei ollut olliu kuin makeaa tarjolla, poika voi pahoin ja kotona valitti pääkipua ja huonoa oloa.

Lasten juhlissa tekee kauppansa kylmät lihapullat ja nakit. Noista cocktailtikuista sanoisin, että niissä käy usein niin, että syödään ainoastaan se suosikkijuttu siitä tikusta ja se toinen parina oleva jää lautaselle. Jos tarjoan tikkuja, laitan ainoastaan yhden jutun (saattaa olla useampi kappale samassa tikussa) yhteen tikkuun.

Jaffakeksit loppuu aina ensimmäisenä.

Mä olen miettinyt et seuraavilla synttäreillä (4v) 'rakentaisin' hodari-kioskin =)
Tekisin jostain 'myynti'pöydän mihin laitan mausteita (ketsuppi, sinappi ym) siinä sitten kioskintätinä kyselen et mitähän mausteita saisi olla, jokainen saa omanlaisen nakki-sämpylän :D
Samalla ajatuksella olen miettinyt myös jäätelökioskia. Tarjolle paria eri laatua jäätelöä, kermavaahtoa, hilloa, strösseleitä, keksejä jne. Ja taas saa jokainen muksu valita itse lisukkeensa...

Yhteistyössä