Pojalle ollaan uutta ostamassa ja ihan peruspyörää. En vaan halua selkeesti pojan pyörää että siitä jää sitten meidän neidillekkin pyörä. 16" etitään. Eikö helkama nappula oo sellanen unisex pyörä, mutta valmistetaanko sitä enää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä prismasta helkama nappuloita löytyy? Kuulukohan kaikkien prismojen tuotevalikoimaan? Kyllä olen nyt siihen päätynyt että joko helkama nappula tai tunturi poniAlkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Meillä ostettiin esikolle juuri keväällä Helkama NappulaPrismasta ostettiin, sai bonuksetkin päälle. Tyttö valkkasi itselleen sinisen, oli kuulemma hianompi kun punanen.
Alkuperäinen kirjoittaja Naapuri:Mistä prismasta helkama nappuloita löytyy? Kuulukohan kaikkien prismojen tuotevalikoimaan? Kyllä olen nyt siihen päätynyt että joko helkama nappula tai tunturi poniAlkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Meillä ostettiin esikolle juuri keväällä Helkama NappulaPrismasta ostettiin, sai bonuksetkin päälle. Tyttö valkkasi itselleen sinisen, oli kuulemma hianompi kun punanen.
Huutiksessa oli poni myytävänä 45? + postarit.. oisko edullinen?
paljonko pyörälle tuli hintaa?Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Alkuperäinen kirjoittaja Naapuri:Mistä prismasta helkama nappuloita löytyy? Kuulukohan kaikkien prismojen tuotevalikoimaan? Kyllä olen nyt siihen päätynyt että joko helkama nappula tai tunturi poniAlkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Meillä ostettiin esikolle juuri keväällä Helkama NappulaPrismasta ostettiin, sai bonuksetkin päälle. Tyttö valkkasi itselleen sinisen, oli kuulemma hianompi kun punanen.
Ponia en tunne, joten siihen en osaa vastata. Me ostettiin Nappula Malmin Psismasta ja tiedän niitä olevan ainakin pk-seudun prismoissa. Olikos niin että katoin listan helkaman sivuilta. Ja soittamalla omaan Prismaan asia ainakin selviää varmuudella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Naapuri:paljonko pyörälle tuli hintaa?Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Alkuperäinen kirjoittaja Naapuri:Mistä prismasta helkama nappuloita löytyy? Kuulukohan kaikkien prismojen tuotevalikoimaan? Kyllä olen nyt siihen päätynyt että joko helkama nappula tai tunturi poniAlkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Meillä ostettiin esikolle juuri keväällä Helkama NappulaPrismasta ostettiin, sai bonuksetkin päälle. Tyttö valkkasi itselleen sinisen, oli kuulemma hianompi kun punanen.
Ponia en tunne, joten siihen en osaa vastata. Me ostettiin Nappula Malmin Psismasta ja tiedän niitä olevan ainakin pk-seudun prismoissa. Olikos niin että katoin listan helkaman sivuilta. Ja soittamalla omaan Prismaan asia ainakin selviää varmuudella![]()