Lastenpyörä joka sopii sekä tytölle että pojalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HaaveitaVain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HaaveitaVain

Aktiivinen jäsen
25.03.2008
1 023
0
36
Pojalle ollaan uutta ostamassa ja ihan peruspyörää. En vaan halua selkeesti pojan pyörää että siitä jää sitten meidän neidillekkin pyörä. 16" etitään. Eikö helkama nappula oo sellanen unisex pyörä, mutta valmistetaanko sitä enää?

Löytyisikö nopsalta sellaista mallia? meillä on 20" nopsa, joka ostettiin tytölle ja tarkoituksena että myös pikkuveljelle kelpaa! eli ainakin 20" löytyi vielä muutama vuosi takaperin!

sattuisiko käytettyä löytymään? meillä oli pojalla 16"nopsa josta maksoin käytettynä 40? ja hyvin kelpasi vielä eteenpäin myytäväksikin. 20"nopsa meille ostettiin uutena, hintaa oli muistaakseni noin 100?, mutta siitäkin saa varmasti vielä jokusen kympin kun ensi kesänä joutaa myydä pois!

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:
Meillä ostettiin esikolle juuri keväällä Helkama Nappula :D Prismasta ostettiin, sai bonuksetkin päälle. Tyttö valkkasi itselleen sinisen, oli kuulemma hianompi kun punanen.
Mistä prismasta helkama nappuloita löytyy? Kuulukohan kaikkien prismojen tuotevalikoimaan? Kyllä olen nyt siihen päätynyt että joko helkama nappula tai tunturi poni
Huutiksessa oli poni myytävänä 45? + postarit.. oisko edullinen?

Alkuperäinen kirjoittaja Naapuri:
Meillä ostettiin esikolle juuri keväällä Helkama Nappula :D Prismasta ostettiin, sai bonuksetkin päälle. Tyttö valkkasi itselleen sinisen, oli kuulemma hianompi kun punanen.
Mistä prismasta helkama nappuloita löytyy? Kuulukohan kaikkien prismojen tuotevalikoimaan? Kyllä olen nyt siihen päätynyt että joko helkama nappula tai tunturi poni

Ponia en tunne, joten siihen en osaa vastata. Me ostettiin Nappula Malmin Psismasta ja tiedän niitä olevan ainakin pk-seudun prismoissa. Olikos niin että katoin listan helkaman sivuilta. Ja soittamalla omaan Prismaan asia ainakin selviää varmuudella :)

Ponia en tunne, joten siihen en osaa vastata. Me ostettiin Nappula Malmin Psismasta ja tiedän niitä olevan ainakin pk-seudun prismoissa. Olikos niin että katoin listan helkaman sivuilta. Ja soittamalla omaan Prismaan asia ainakin selviää varmuudella :)
paljonko pyörälle tuli hintaa?

paljonko pyörälle tuli hintaa?

Helkaman ovh eli 199e taisi olla. Todettiin että vaikka onkin kallis pyörä, on ivestointi kuitenkin kannattava. Naapurin 6v ajaa samanlaisella 16" nappulalla ja varmana vielä vuoden ainakin. Ja tuolla on aina hyvä jälleenmyyntiarvokin.

Ja toki osaltaan asiaan vaikutti se, että mä halusin itse pienenä Nappulan, mutten sitä saanut, sain aina serkun vanhoja pyöriä. Päätinkin että mun lapsi saaa Nappulan :D

Tämä mun mielestä menisi, tuon korin saa iroitettua jos poika ei siitä tykkää ja hintaakin 99e
http://www.suomenpolkupyoratukku.fi/index.php?main_page=product_info&cPath=42_47&products_id=1391

Yhteistyössä