Lastenruoat & vaipat Espanjassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HooÄs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HooÄs

Aktiivinen jäsen
06.05.2007
1 427
0
36
Muistaako kukaan Espanjassa käynyt, onko lasten purkkiruoat, korvikkeet ja vaipat minkä hintaisia siellä?

Ollaan lähdössä koko perheen voimin sinne lomailemaan ja mietin kannattaako niitä lähteä täältä Suomesta raahaamaan mukaan... :/

Hei,

Lidlistä saa ainakin samoja vaippoja kuin Suomenkin Lidlistä - ja muistaakseni vähän edullisemmin. Sen sijaan korvike Nidina (Suomessa Nan-nimellä) on vähän kalliimpaa kuin Suomessa.

Mukana roudaaminen on varmaan aina vähän makuasia. Itse olemme taas ensi viikolla lähdössä reissuun, ja ainoastaan purkkiruokia otan vähän jemmaan mukaan. Muuta tavaraa vain parille päivälle, että pärjää kaupassa käyntiin asti.

Hyvää matkaa teille!

Mun muistikuvani on, että vaipat oli kalliita... mutta Lidlistä en tajunnu käydä ees katsomassa vaippoja. Ruokien hintatasoa en muista. Mutta en silti lähtis täältä raahaamaan kumpiakaan

eikös kaksplussassa pari numeroo sitte ollu juttua just lapsen kans teneriffalle lähöstä, ja siellä taisivat sanoo että vaipat ja ruuat on ihan hirveen hintasia siellä.

jos et oo kestovaippavastanen niin mä sanoisin että lainaa niitä. ainaki tenellä monissa hotelleissa oli pyykkituvat jotka ei maksanu ees niin paljoo ku käytti :)

Me ostettiin marketista ruokaa ja vaippoja. Vaipat olivat pampersin vastaavia (dodot) ja hintaa oli noin 2e enemmän mitä täällä, ei siis kannata raahata mukana. Ruokapurkit olivat myös lähes samanhintasia. Niissä pikkumarketeissa nyt on kallista, mutta ostaa isosta marketista niin hyvin pärjää. Maitopuolta en niin kattonu kun lapsi joi meidän kanssa samaa.

Pampersia sai sieltäkin ,mut jonkin verran kalliimpaa kun suomessa. Meidän silloin vajaa kaksi vuotias ei suostunut syömään paikallisia purkkisoseita, koostumus aika erilainen kuin meillä. Veisin mukanani.

Alkuperäinen kirjoittaja HooÄs:
Muistaako kukaan Espanjassa käynyt, onko lasten purkkiruoat, korvikkeet ja vaipat minkä hintaisia siellä?

Ollaan lähdössä koko perheen voimin sinne lomailemaan ja mietin kannattaako niitä lähteä täältä Suomesta raahaamaan mukaan... :/

Meettekö mantereelle vai saarelle? mantereella ei olleet sen kalliimpia.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
eikös kaksplussassa pari numeroo sitte ollu juttua just lapsen kans teneriffalle lähöstä, ja siellä taisivat sanoo että vaipat ja ruuat on ihan hirveen hintasia siellä.

jos et oo kestovaippavastanen niin mä sanoisin että lainaa niitä. ainaki tenellä monissa hotelleissa oli pyykkituvat jotka ei maksanu ees niin paljoo ku käytti :)

Teneriffalla on hiukan eri asia kuin manner-Espanjassa, saareen kuljettaminen maksaa niin paljon.

Itse lähdössä Portugaliin alle vuoden ikäisen kanssa, ja mietin just otanko kestot mukaan vai ostanko kertsejä paikan päältä, ja sitten nuo soseruoatkin mietityttävät...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Teneriffalla on hiukan eri asia kuin manner-Espanjassa, saareen kuljettaminen maksaa niin paljon.

Itse lähdössä Portugaliin alle vuoden ikäisen kanssa, ja mietin just otanko kestot mukaan vai ostanko kertsejä paikan päältä, ja sitten nuo soseruoatkin mietityttävät...

Meillä poika söi niitä purkkeja, ei ne minustakaan poikenneet paljoa näistä meidän 1v ruoista kun maistelin. Jotain mauste-eroja oli ja koostumus sileämpää. Niitä vauvapurkkeja ei kyl edes ostettu. Mut siis pottua, lihaa jne niissäkin oli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

niin joo enpäs aatellukkaa.
jos teillä lapsi viihtyy kestoissa ja teillä on hotellissa pesumahdollisuudet niin en nää syytä miks ette vois ottaa muutamaa mukaan, ja ostaa sitte pieni paketti kertsejä siellä. nyt en sitte tiiä kauanko teillä kestää paketti, mut ei kai ne koko viikoks riitä? mun sisäinen nuukiainen järkyttyis ikihyviks jos jäiski sitte vajaa paketti käyttämättä :D

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja HooÄs:

Meettekö mantereelle vai saarelle? mantereella ei olleet sen kalliimpia.

Mantereelle mennään. Meillä on siellä vuokrattuna asunto, mutta en varmaankaan jaksa siellä alkaa väsäilemään ite ruokia. Kotona teen itse soseet. =)

Kiitos kaikille vastauksista! :flower:

Yhteistyössä