Lastensuojelusta hei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meritähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meritähti

Aktiivinen jäsen
09.05.2007
3 722
0
36
Tampere
Kyllä loksahti leuat auki kun puhelin soi ja soittaja kertoi olevansa lastensuojelusta :O Päässä alkoi raksuttamaan että miksi ihmeessä meistä muka olisi kukaan ilmoitusta tehnyt ja kuka???

No rouva siinä sitten että onko minulla hetki aikaa ja minä että on toki, mitäs muutakaan sanot kun lastensuojelusta soitetaan.

Selviää sitten että tämä rouva tahtoisi minun tilaavan 39 euroa maksavan lehden jonka tuotto menee lasten hyväksi :kieh:

Hyvällä asialla soitti juu mutta puhelun aloitus oli kieltämättä vähän harhaanjohtava ja varmaan ihan tarkoituksella.

Vitsit että noi puhelinkaupittelijat jaksaa... yrittävät saada kuulostamaan asiansa jotenkin "viralliselta", että ihmiset ei heti katkaise puhelua. Mulle soitti tänään joku täti jostain veroliitosta, jäsenasiaa kuulemma oli. Vähän aikaa sain tingata, että yritätkö myydä mulle jotain ja kun rupesi vaan jankkaan että tää on ihan jäsenasiaa, löin luurin korvaan. En tietääkseni kuulu mihinkään veroliittoon, enkä halua kuuluakkaan.

Meille on kans samaisesta paikasta soitettu mutta myynti puhe ei ole alkanut samalla tavalla :D

Mielestäni hyvä lehti ja loppui jakson loputtua. Sovittiin että soittaa sitten uudestaan josko haluamme jatkaa taas tilausta? Ja soittikin ja jatkoin. :)

Yhteistyössä