Lastentarvike VAntaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä ainakun etsin lapselle jotain menen sinne kun siellä lähettyvilläkin on muitakin myymälöitä kuten lasteturva,vauvatalo johanna,baby center ja oli viel yksi jonka nimeä en muista joku vaunujen ja lasten tarvikkeiden maahantuojan myymälä...
Pystyy hyvin vertailee hintoja ja saa vähän lisää vaihtoehtoja! =)

Valikoimaa ei ole enemmän, mutta sitä on enemmän esillä. Kaikki Lastentarvikkeet käyttävät samaa keskusvarastoa. Kannattaa suosia paikallista, sillä tuet oman asuinalueesi palvelujen kehitystä. Siis kaikissa asioissa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.04.2006 klo 09:44 Essi kirjoitti:
Kannattaako tulla kauempaa tuonne kun mainostavat suurmyymäläksi? Valikoimaa on vissiin enemmän kun muissa liikkeissä?

Palvelu on ainakin tylyä, jos on samaa firmaa kuin Itäkeskuksessa Olen käynyt molemmissa ja siellä nuoret pimut myymässä, jotka ei tiedä mitään. Kaksi vuotta sitten soitin eräästä tavarasta, joka oli hajalla. Jätin soittopyynnön myymäläpäällikölle (mies, tietenkin), eikä ole vielä soittanut. En osta sieltä mitään.
Vauvatalo Johannasta taas olin ostamassä yhtä varaosaa kärryihin, ja muija heitti hatusta sellaisen hinnan, että lähdin samantien pois.

Tikkurilassa Pikku-Hurmurissa hyvä palvelu ollut aina. Sinne menen kun tarvin jotain.

Valikoima on melko laaja, tarjoukset tosi surkeita. Ja palvelu ala-arvoisen tylyä. Jos et samantien varaa/maksa etumaksua, loppuu palvelu siihen. Useamman kerran olen ihmetellyt miten tuolla systeemillä voi kauppa toimia, on nimittäin ollut ihan järjettömän tylyä käytöstä myyjillä...niin Varistossa kuin Espoossakin. Itse ainakin tarvitsen harkinta-aikaa (varsinkin raskaana ja vauvan tavaroiden hankinnassa) enkä osta heti ensimmäistä ja usein kalleinta tuotetta jota he tyrkyttävät.

Mä oon saanu hyvää palvelua Vantaan lastentarvikkeessa. Siellä saa katella rauhassa eikä kukaan tuu tyrkyttämään mitään. Asiantuntevasti meitä on neuvottu turvakaukalon valinnassa ja kerto hyvin tulevista väreistä yms.. Mua ärsyttää sellanen kauppa jossa ei saa vaan katella, vaan heti myyjä hyökkää kimppuun ja yrittää myydä väkisin esim. Vauvatalo Johanna tai Baby Center.
Me asioidaan tästä lähtienkin Lastentarvikkeessa.

Itsekin erikoisliikkeen työntekijänä kommentoisin tätä viestiä alla.

"Valikoima on melko laaja, tarjoukset tosi surkeita."
Useimpien erikoisliikkeiden katteet ovat luultua pienemmät, 15-35 prosenttia ovh:sta. Ei siinä oikein vaatekauppojen aleprosentteihin pystytä.

"Ja palvelu ala-arvoisen tylyä. Jos et samantien varaa/maksa etumaksua, loppuu palvelu siihen. Useamman kerran olen ihmetellyt miten tuolla systeemillä voi kauppa toimia, on nimittäin ollut ihan järjettömän tylyä käytöstä myyjillä...niin Varistossa kuin Espoossakin."

Jos et pidä palvelusta, miksi käytät sitä? Tarkoitan tuota useamman kerran ihmettelyäsi. Tottakai hyvä myyjä tekee täsmälleen oikein, kun yrittää saada MOLEMMAT osapuolet sitoutumaan kauppaan, sinut maksamalla, oman osapuolensa varaamalla tavarasi odottamaan noutoa ja loppusuoritusta juuri sillä hetkellä kuin se sinulle parhaiten sopii. Olen käynyt mainitsemissasi liikkeissä, ja palkkaisin omaan kauppaani kummastakin henkilökuntaa. Osaavia ovat ja silmiinpistävän hyvä yhteishenki.

"Itse ainakin tarvitsen harkinta-aikaa (varsinkin raskaana ja vauvan tavaroiden hankinnassa) enkä osta heti ensimmäistä ja usein kalleinta tuotetta jota he tyrkyttävät."

Kalleimmissa tavaroissa on usein halutuimmat ominaisuudet. Näin esim elektroniikassakin. Kaikkia tuntemiani myyjiä myös yhdistää halu myydä parasta mahdollista laatua. Heillä kun on paras tieto siitä, mikä on hyvää, mikä vaippaan valmista.

Kiitos vaan kommenteistasi edellisessä viestissä mutta turha sinun on tuota kyseistä liikettä puolustella, ellet sitten satu itse olemaan se tyly myyjä jonka kanssa asioin... Joka tapauksessa oma kokemukseni on se, että palvelu liikkeessä on huonoa. Ja vertailukohtana on pk-seudun muut saman alan liikkeet. Parasta palvelua olen saanut Pikku Hurmurissa ja Espoon lastenvaunutukussa, ja näiden jälkeen täytyy todeta etten Variston Lastentarvikkeeseen enää mene. Syy siihen miksi siellä olen toistuvasti käynyt on ollut tietämättömyys ja houkuttelevat mainokset...joiden tavaroita ei sitten kuitenkaan ollut myynnissä kun paikalle mentiin. Nämä ovat makuasioita, joku ehkä tykkää tylymmästä linjasta mutta itse pidän enemmän neutraalista - ei tyrkyttävästä eikä tylysti tykittävästä linjasta. Enkä myöskään halua kokea syyllisyyttä siitä etten osta usean sadan euron tarviketta heti ensimmäisellä katselukerralla. Hyvää kevään jatkoa ja onnistuneita tarvikeostoksia itse kullekin!

Yhteensä on enemmän valikoimaa jos menee tuonne keskittäymään Varistoon jossa on Lastenturva, Lastentarvike ja VauvataloJohanna.

Ihan lähellä on Aleksi 13 Outlet myymälä, että jos tuelet kauempaa niin käy samalla niistä kattoon löytyykö halpoja vaatteistakin. Parin kilsan päässä on Stokkan Outlet myös josta voi löytää hyvä lastenvaatteita.

Itäkeskusken Lastentarvike on pieni ja siellä on kalliimmat hinnat kuin Varistossa. Ihan totta on, samasta vaunusta!
Ja siellä Itiksessä on nuoria tyttöjä jotka ei oikeesti tiedä mitään, mutta kun niitä pyytää jotain tekemään niin ovat siinä apuna. Itse otin/kannoin taaimmaisena ikkunalta Peg Peregot kun halusin ne tutkia. Tyttönen tuli sitten siihen ja oli vähän apuna kun kävin läpi vaunun ominaisuuksia.

Varistolla Lastentarvikkeessa on ollut parempi palvelu, nainen myyjänä joka tietääkin jotakin.
Vauvatalo Johanna on tosi pieni, että sinne ei voi mennä juuri lasten kanssa. Siellä ei sovi olemaan ja se on liian täynnä tavaraa ja lapsia.
Lastenturvassa sovit kävelemään ja kokemilemaan vaunuja, se on tarpeeksi iso, mutta ei yhtä tilava kuin Lastentarvike.

Hei!
Meidän perheemme lähes kaikki lastentarvikkeet (useammat vaunut, sängyt, syöttötuolit,turvaistuimet jne.) on hankittu Vantaan Lastentarvikkeen suurmyymälästä. Alkuun kiertelimme enemmänkin alan liikkeitä mutta ko. paikasta saimme aina parasta ja asiantuntevinta palvelua. Yhtään huonoa kokemusta ei muistu mieleen. Tosin täytyy kyllä yhtyä muihin siinä, että vastaavassa liikkeessä Itäkeskuksessa olemme pettyneet joka kerta jos ei palveluun niin sitten asiantuntemattomuuteen ja tietämättömyyteen tuotteista. Vantaan Lastentarvikkeessa on muutenkin helppo asioida ja liikkua esim. lasten kanssa kun on tilaa vaunuille eikä joka mutkassa tarvitse pujotella esteiden ohi. Suosittelen! Toki eri liikkeiden tarjouksia seuraamalla varmasti säästää rahaa jos kulloiset tarjoustuotteet sopivat omiin tarpeisiin. Olen myös ymmärtänyt, että joissakin kaupoissa voidaan päästä mukavaan edulliseen "pakettihintaan" jos samasta kaupasta ostaa esim. vaunut, sängyn ja turvaistuimen tms.

Yhteistyössä