lastentarvikkeet teneriffalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rimma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rimma

Vieras
elikkä kannattaako teneriffalle ottaa kotoa vaipat ja purkkiruoat mukaan, vai onko siellä vastaavia tuotteita kuin täällä? oon kuullut joskus että vaipat siellä olis huonoja. onko kellään kokemusta?

entäs minkälainen hinta-laatusuhde siellä on lastenvaatteissa? ajattelin että jos siellä olis edullisia vaatteita niin ei tarttis ottaa niin paljon täältä mukaan. vaikka eihän nuo tosin paljon tilaa vie.

Vaipoista täällä löytyy huggies ja dodot joita itse suosin n.70kpl vaippapaketti 15-16 euroo.
Purkki ruokaa on nestle, hipp, hero.
Lasten vaattee halvempia kuin suomessa, paitsi jos menet el corte inglesiin niin silloin kalliita.
Tuohon vaippojen laatuu, mulle poika nyt 2v3kk ei kertaakaan ole ollut mitään ongelmia vaippojen kanssa, vain ja ainoastaa kun tulimme viimeksi Suomeen lomalle niin liberon vaipoista tuli sellanen ihottuma ettei siitä meinattu päästä eroon.
asumme Espanjassa vakituisesti<br><br>

Vuosia sitten lomailin siellä Espanjan rannikolla silloin 3 kk ikäisen poitsun kanssa, ja me emme ottaneet vaippoja mukaan .... lähikaupoista ei sitten tuttuja kansainvälisiä merkkejä löytynytkään, ja kaikki kokeeksi ostetut olivat täysiä fiaskoja, falskasivat niin että jouduttiin vaatteiden ostoon kesken kaupunkikävelyreissujenkin. Taisi mennä 4 lomapäivää ennen kuin kunnon vaippoja löytyi. Ja tietysti rahaa hukkaan kun pari kokeeksi ostettua vaippapakettia lensi sitten roskikseen.

Joten suosittelen, että otat vaippoja edes vähän mukaan. Niin ei ole niin kiire etsiä. Tuon reissun jälkeen mulla on ollut aina kaikki vaipat mukana, ja myös ruokaa lapsille niin paljon, että ainakin alkuun päästään. Vaipoilta vapautuneeseen tilaan voi sitten pakata matkamuistoja.

Yhteistyössä