Lastenvaatekutsujen tarjoilusta kyssä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helmee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

helmee

Jäsen
28.10.2009
95
0
6
Kuopio
Pidän huomenna lastenvaatekutsut ja olen kutsunut reippaasti yli 100 ihmistä. Sopiiko tarjoiltavaksi koristellut piparit, karamellit ja glögi mantelilastuineen? Koska meillä ei edes ole kahvikuppeja, niin paljoa... tosin en oletakaan, että kaikki tulisivat.

Pakastimessa on pari kakkupohjaa, mutta kun ei yhtään tiedä kuinka moni tulee. Yleensä olen laittanut pöydät notkumaan suolaisia-ja makeitaherkkuja, kun olen kutsuja ja juhlia järjestellyt. Nyt päätin olla stressaamatta tarjoilusta. Tämä päivä menee kuitenkin siivoillessa.

Mittees olisitte mieltä jos tulisitte kotikutsuille, pöytä olisi kaunis, mutta tarjolla olisi vaan pipareita, karamelleja ja glögiä? Taidan vähän stressata kuitenkin :ashamed:

En ole hullu kun olen, no tätä ei saisi sanoa mutta myyjä ja nyt pidän kutsut omassa kodissani. Tää viesti varmaan poistetaankin tästä näin. Kaikki naapurit ym. huh huh :xmas: Aloitin lokakuussa ja kohta on kausi jo ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja helemet:
En ole hullu kun olen, no tätä ei saisi sanoa mutta myyjä ja nyt pidän kutsut omassa kodissani. Tää viesti varmaan poistetaankin tästä näin. Kaikki naapurit ym. huh huh :xmas: Aloitin lokakuussa ja kohta on kausi jo ohi.

Tässä tapauksessa ei tarttis olla ollenkaan välttämättä tarjoilua, mutta glögi, piparit ja suklaat on oikein loistavat. Olisin ihmeissäni jos ton tyyppisessä tilaisuudessa olisi enemmän tarjottavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jpp:
no kahvia ja kakkua tarjotaan melkein aina. eli teetä ja kahvia...

Pitää ottaa ehkä ne pari kakkua pakastimsesta ja laittaa kreemit ym, onneksi löytyy kuitenkin ainekset, marsipaanit ym.

On helpompi mennä pitämään kutsuja kuin järjestää ;D Kyllä emännät aina palkitaankin hyvin vaivannäöstä, nyt arvon rahasumman vieraiden kesken.

laittaisin silti jotain pientä suolaista myös, siis esim. jotain naksuja, eivät maksa juuri mitään ja olisi yksi vati lisää. Ei toi tarjoilu mitenkään huono ole, en mä ainakaan sen takia mene kutsuille. (no mä ny en mene muutenkaan mutta jos menisin niin kelpais noinkin...)

Pitää ottaa ehkä ne pari kakkua pakastimsesta ja laittaa kreemit ym, onneksi löytyy kuitenkin ainekset, marsipaanit ym.

On helpompi mennä pitämään kutsuja kuin järjestää ;D Kyllä emännät aina palkitaankin hyvin vaivannäöstä, nyt arvon rahasumman vieraiden kesken.

juu,älä tee mitän kauheitä kreemikakkuja,kuivakakut käy hyvin. ja pidä rahat,hyvä tarjoilua arvostetaan aina!

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

juu,älä tee mitän kauheitä kreemikakkuja,kuivakakut käy hyvin. ja pidä rahat,hyvä tarjoilua arvostetaan aina!

Ei mitään kakkuja, eikä kahviakaan! Glögi, piparit ja suklaa on ok. Älä stressaa!

Todellakaan et saisi tätä kertoa... Kannattaa olla varuillaan tämän asian kanssa, muutkin on saaneet potkuja kun ovat kalastelleet emäntiä netissä.

No sit on APUA jos he kaikki tulevat ystävän kanssa ja vielä lapsetkin mukanaan! :o

Pitää olla megafoni, että saa äänensä kuuluville...

Oikeesti uskon, että kaikki menee ihan mukavasti :) Kun nyt valmistautuu hyvin, eikä varmasti tule kuin muutama.. ?

Alkuperäinen kirjoittaja Ent. myyjä:

Todellakaan et saisi tätä kertoa... Kannattaa olla varuillaan tämän asian kanssa, muutkin on saaneet potkuja kun ovat kalastelleet emäntiä netissä.

Siksi en mainitsekaan mitään nimee, merkkiä tällaisissa palstakeskusteluissa, koska niin paljon kuin googletetaankin, niin yleensä monet osumat johtaa kaksplussan sivuille.

Alkuperäinen kirjoittaja ei-myyjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Jeps. Joku ei selvästikään ole lukenut kunnolla käsikirjojaan. Lasketaanko aikaa kauanko menee, että sun valmentaja ottaa suhun yhteyttä?

Miksi kertominen, että on myyjä, on kiellettyä?

Siksi, että myynti toimii ystävältä ystävälle -periaatteella. Netissä ei saa kalastella asiakkaita. Tällä lailla kaikki myyjät ovat samalla viivalla eikä paremmin netin hallitsevat ole etulyöntiasemassa.

Siksi, että myynti toimii ystävältä ystävälle -periaatteella. Netissä ei saa kalastella asiakkaita. Tällä lailla kaikki myyjät ovat samalla viivalla eikä paremmin netin hallitsevat ole etulyöntiasemassa.

Ouo periaate... paremmin netin hallitsevat eivät ole etulyöntiasemassa. Eiks samalla periaatteella pitäisi kaikkien myyjien olla ihan hiljaa, jotta paremman supliikin omaavat eivät olisi etulyöntiasemassa. Ei oikein ole markkinataloutta, jollei kaikki keinot lisätä myyntiä ole käytössä.
Perustelu ei siis ole uskottava!

Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:

Ouo periaate... paremmin netin hallitsevat eivät ole etulyöntiasemassa. Eiks samalla periaatteella pitäisi kaikkien myyjien olla ihan hiljaa, jotta paremman supliikin omaavat eivät olisi etulyöntiasemassa. Ei oikein ole markkinataloutta, jollei kaikki keinot lisätä myyntiä ole käytössä.
Perustelu ei siis ole uskottava!

Ei mua kiinnosta onko se sun mielestä uskottava vai ei. Nämä on säännöt siinä firmassa ja niitä tulee kaikkien noudattaa. Jos niitä ei pysty / halua noudattaa, niin myyjäsopimus puretaan. Ja säännöissä on kielletty mainostaminen netissä ja asiakkaiden kalasteleminen.

Tosin tässä tapauksessa taitaa painaa paljon myös se, että muita tuotteita ei saisi myydä yhtäaikaa me&i:n kanssa ja tämä ketjun aloittaja tarjosi blogissaan uusille Avon myyjille palkinnoksi me&i esittelyvaatteita...

Yhteistyössä