Lauantai HuOmenta !!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Täällä taas ennen kukonlaulua :)
Pitkät unet taas nukuttu ja hyvin.
Vois tästä vaikka hilpasta jossain vaiheessa aamujuoksulle, ennen aamupuuron tekoa .

Taas niin ihana, kireetön lauantaiaamu ! Kahvia...:p

Huomenta!

Mä täällä jo heti aamusta suukkoja paistelen - tänään juhlitaan vielä tytön 7v-synttäreitä kaverikekkereiden muodossa. Iloisia kikattelijoita siis tupa täynnä päivällä :D

Huomenta.

Pari tuntii jo ollu pystyssä. Se on kamalaa herätä tunteeseen ettei voi hengittää :x
Ja noita oli muutaman kerran yön aikana, joten unet jäi hyvin vähiin.
Eipä ole tällästä räkätautia ollukkaa aikoihin. Jokapaikka tursuu sitä tosi paksuu vihreenruskeeta limaa :x

Tossa jo aattelin et oisin mielummi ottanu sen mahataudin mikä lapsilla vast oli, kuin tään. Oksennusten välillä saattas keretä hengittään.

Illalla oli kurkku taas niin kipee et ääni hävis. En tiijä toimiiks ääni nyt kun ei oo viel tarttenu puhua. Muksut nukkuu onneks viel.

huomenta! täällä herätty kans...aamupäivästä lähtö kaverin synttärikemuihin...paikka on muualla kuin kotona,siellä saa uida ja saunoa...aaaaw,ihanaaaaa....

ja olen luvannut koristella kyseisen paikan...tästä tulee toivottavasti hyvä päivä! Ilma vain on sieltä ja syvältä

Hyvää päivää!
Kivasti olin unohtanut 2 tyynyä pään alle. Olinpa sitten aamulla jumissa niskasta ristiselkään asti. Yhh! Tuskaa.

Yhteistyössä