Lauantaiaamuni - mitäs teillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
- käytin koiruuden lenkillä
- harjasin sen hyväksi
- keitin kahdet kahvit
- hukkasin silmälasini

Vielä pitää tänään:

- käydä ostamassa 50-vuotiaalle lahja
- ommella pöytäliina
- laittaa illalla pakasteesta ruuat pihalle ja sulattaa se
- kylvää rairuohot
- pestä pyykkiä
- tehdä jauheliha/perunaviipalelaatikko
- siivota

Olin työreissussa bloukkari- ja pihvipäivänä joten olen paikkaillut virhettä tässä.. eilen pihvit ja nyt aamulla bloukkari. Sitten kahvia ja puuroa, kohta salille

Eipä oikein mitään vielä tullut tehtyä, pentu on ollut jo pisulla ja kohta pitää viedä isompi koira lenkille. Tuossa miesväki syö aamiaisiaan ja pitää alkaa laittautua valmiiksi kun käydään miehen kanssa hakemassa uudet puhelimet meille. Ei muuta kuin nautitaan olosta vain.

Torkkumista kun lapset katsovat lastenohjelmia.
Nyt kahvia.

Sitten takkaan tulet ja lisää puita pihalta...hrrrr....
Imurointia.
Ruoanlaittoa.
Iltapäivällä salille kun mies tulee töistä.
Sitten ei erityistä ohjelmaa....

Lapset heräsivät 5.30, passitin takaisin sänkyyn ja myöhemmin mies antoi muksuille aamupalaa ja laittoi tv:n päälle. Nousin ylös kasin maissa, join pari kuppia kahvia ja käytin koiran ulkona.

Kohta mennään perheen kanssa uimahalliin, sitten syömään johonkin ja mammuttimarkkinoille. Myöhemmin vielä luen tenttiin.

Aamiaisen söin ja ruokin kissat. Kohta alan katsomaan digiboxilta jonkun ohjelman. Sitten pitäisi viedä läjä pahveja roskikseen sekä imuroida, laittaa pyykit pesukoneeseen ja tiskit tiskikoneeseen. Lähikauppaan hakemaan maitoa. Iltapäivällä tulee esikoisen koiranpentu mulle hoitoon, joten koiran kanssa leikkimistä ja ulkoilua.

Kerkesin leikata toiselta koiralta kynnet, kirosin taas mustien kynsien mahdottomuutta ja jouduin vielä luuttuamaan lattiat verestä. TOllo vielä liikutti tassua just kun olin leikkaamassa, niin yksi kynsistä suorastaan repesi. :(
Ja sitku sillä on suonet niin pinnassa. : /

Olen saanut vaatteet päälle ja kahvia naamariin. Odottelen nettiostajaa hakemaan tavaroita.

Vielä ois salilla käynti, kaupassa käynti ja leffan aattelin illaksi vuokrata. Isäntä menee muksuin kanssa uimaan niin ei tarvitse niillekkään sen kummempaa virikettä keksiä.

- Imetin vauvan
- Vaippa tulvinut yli, joten pepun pesu, vaatteiden ja lakanoiden vaihto
- Pyykin pesu
- Uudestaan vaippavahinko -> peppupyykille ja vaatteiden vaihto

Tänään vielä
- Isompia vaippoja ostamaan
- Appivanhemmille kylään
- Iso kuppi kahvia, kiitos!

Herättiin kasin maissa.
Pojat köllöttivät vieressä katsoen aamuohjelmia.
Aamupalaa ja sisällä riehumista.
Pakkasin poikien viikonloppureissukassin mummolaa varten.
Odotan, että mies lähtee viemään ne mummolaan ja sitten alkaa lapseton viikonloppu =)

Tänään vielä mennään kauppaan, alkoon ja valmistetaan ruoat ja naposteltavat illaksi ja sitten kemuillaan ystävien kanssa =)

Käytin koiran. Se tosin ei vienyt kauan, kun ulkona on -30, niin se pisaisi lähimpään puskaan ja vauhdilla takaisin kotiin. :D Sitten vaan aamupalat kaikille ja tässä jumitan, vaikka pitäisi alkaa opiskelemaan.

Vielä pitää lapsukaiset käyttää synttäreillä ja siivota. Niin ja opiskella ahkerasti.

Aamukahvit ja 'äitiä ei saa nyt häiritä' - niminen hetki palstalla.

Pyykkien viikkausta näyttäis olevan, koskapa niitä ei kukaan muukaan taaskaan ole viikannut, uus satsi on hinkumassa narutilaa koneessa.

Sitten olen luvannut käydä hakemassa uusia asukkeja akvaarioon lapseni luokkatoverilta

Ulkoillakin kai kuuluisi.....

Iltavuoroon...... (vatsatautiräjähdys osastolla)

Viimeksi muokattu:
hmmm... aamupala syöty, pyykit koneessa ja edelliset narulta viikattu

pitäisi vielä: nalkuttaa mies apteekkiin hakemaan finrexiniä mulle, pestä lisää pyykkiä, laittaa ruokaa -> patistaa mies laittamaan, aloittaa reissua varten pakkaus niin ei tartte sitten tiistaina kirota miksi jätin viime tippaan taas kun on jumppaa yms sillon vielä.

Nukuin kahdeksaan, aamupala, facebookissa surffailua, miehen kanssa pelleilyä ja sitten istahdinkin tähän taas nettailemaan.

Myöhemmin haen lapsen mummolasta, laitan ruokaa ja leivon jotain hyvää. Vieraita tulee piipahtamaan ja lapsi pitää patistaa siivoamaan huoneensa. Minä voisin ainakin imuroida. Illalla telkkaria ja ehkä lasi fresitaa, kun lapsi on saatu nukkumaan.

Yhteistyössä