Lauantaitiimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Moikka!

Mä aattelin kans aloittaa oman ryhmän johon toivon jokaisen osallistuvan. Nimikin kertoo siitä että punnitus olisi lauantaisin ja merkattaisiin jokainen se ylös johonkin, itse merkkaan MSN:n sähköiseen terveyskorttiin. Olen tässä laihdutusurakassa ties monettako kertaa eli kokemusta on. Aikaisemmin olen laihduttanut PV:n pisteillä mutta nyt ajattelin kokeilla ilman pisteitä ja ruokapäiväkirjaa mutta tiedostaen itselleni että katson mitä syön ja kuinka paljon.
N. kuukausi sitten oli lähtöpainoni 110 kg ja nyt se on eilisen aamuisen punnituksen jälkeen 103 kg eli 7 kg on hävinnyt mutta vielä on töitä tehtävänä että pääsee normaalimittoihin jossa olin ennen kuin jäin odottamaan vanhinta tytärtäni.
Eli tässä tämän hetken mitat:
pituus: 166 cm
paino: 104 kg (tuli eilisen syöpöttelyn tuloksena toi kilo)
Mutta nyt jätän teidät joksikin aikaa, lähden katsomaan saunaa että joskohan sinne piakkoin pääsisi ja sen jälkeen alan grillata kun tulen saunasta.

Morjensta!

Hienoa että tulit mukaan, mä jo pelästyin että kukaan ei halua mun ryhmään. Mulla näytti vaaka eilen 600 g plussaa edelliseltä viikolta mutta en anna masentaa itseäni kun tänä aamuna kävin vaa'alla niin olin jo saanut eilisestä kilon pois, eilen vain jumppasin 15 minsaa ja söin normaalia vähemmän ja join paljon, siinä eiliset, tänään olis sauvakävelylenkin vuoro mutta ehdin vasta sitten kun vieraat ovat käyneet.

Heips! Mun eilinen paino jäi merkkaamatta eli se oli 102 kg eli 8 kg veks 1,5 kk. Tänä aamuna olikin jo lukemat alle tuon. Mulla on ens viikolla lääkärin käynti ja seuraavana maanantaina terkkarin. Terkkarin luona sitten otetaan noi verenpaineet, verensokeri ja paino eli voi terkkari yllättyy kun näkee että miten mun paino on pudonnut. No, siihen en mene vielä kun on aikaa.
Meinasin lähteä tässä aamupalalle eli ensiksi activia-jugurtti ja sitten kahvit ja leivät.
Muikuli jos olet palstalla, käyhän merkkaamassa tuloksesi tänne.

Mä oon aikasemmin pudottanut Painonvartijoitten c-rompulla eli pisteillä ja kyllä niilläkin onnistuu kun on vaan tahtoa, mutta ajattelin nyt kokeilla vaihteeksi että jos ruokavalio ja liikunta auttaisi ilman pisteitä ja aika hyvin tuo on auttanut.

Heips!

Aattelin tänne käydä ilmottamassa viikon tuloksen, laitan torstaipäivältä kun vaaka näyttää nyt ihan älyttömiä lukuja, patterit ilmeisesti loppumassa. Siis, torstaiaamun lukema oli 100.6 kg eli pudotusta on tullut 1.4 kg viikossa. Ihan tyytyväinen voin olla. Tänään voin yrittää lenkille, pitää vaan toi tukiside laittaa nilkkaan ekaksi niin kestää paremmin ton kävelyn. Mutta tällasta tänään.

Heips kaikille!

Käväisin tuolla terkkarin luona, terkkarin vaaka näytti 104.7 kun olin aamulla syönyt ja vaatteet päällä. Mun paino oli niitten puntarin mukaan kesäkuussa 111 kg niin oli pudotusta tullut parissa kuukaudessa mutta kyllä mä omaan vaakaani ennemmin luotan kun käyn siinä aamuisin ja ennen aamupalaa ja yöpaita päällä, näyttää sillo vähemmän. Verensokeri oli 5.1, ihan hyvä kun olin kuitenkin jo aamupalan syönyt n. pari tuntia aikaisemmin. Verenpaine oli hieman korkea, varsinkin se alapaine mutta th sanoi ettei tarvi mitään vielä suunnitella tän yhen kerran takii, pitäis olla puoli vuotta noin korkeella toi alapaine ennenkuin tarttis lääkityksen eli nou hätä.
Vielä pitäis tuolla postissa käydä tänään punnitsemassa noi kirjalaatikot mutta taidan käydä vasta sitten kun neiti on kotiutunut koulusta, huilaan nyt tässä siihen asti.

heips. mäkin voisin liityä. lauantai ku on se päivä et koko viikon on ollu pisteillä ja lauantai on se herkku päivä niin lauantai aamustahan se paino on alimmillaan ;) eli mulla lähtöpaino 79.6kg ja nyt kahden viikon päästä tuosta se on 76.5 eli 3.1kg on tippunut 2 viikossa. ja tavoite on 65-68

Heips!

Pöksy: Tervetuloa joukkoon naisten kohta hoikkien! Mä en nyt voi mennä omalle puntarille kun siitä on patterit lopussa niin pitää odottaa perjantaita että pääsen ostaa ne uudet patterit vaakaan, sitten taas alkaa armoton puntarilla käynti aamusin. Siihen asti liikutaan kovasti ja syödään kohtuullisesti.

Huomenta!

Muikuli: Ei sun tartte kokonaan olla syömättä, noita nyt tulee välillä että paino on jumissa eikä tipu vaikka kuinka itse haluaisi mutta kyllä se siitä lähtee taas laskuun, tiedän sen kokemuksesta, tää on sen verran mones kerta niin tiedän mistä puhun.
Pitäis varmaan mennä aamupalalle ja ottaa kahvia ja pari täysjyväleipäpalaa, siihen vähän rasvaa ja 3 % saunapalvikinkkua. Mä oon nyt ollut jo jonkin aikaa ilman sitä Activia-jugurttia (rahallisista syistä) niin on mulla maha nyt ollut ihan ok, toivottavasti ainakin siihen asti olisi kun saan taas ens viikolla tilin että pääsen ostamaan niitä tänne kotiin, pakko jatkaa sen syömistä ettei tule mitään tonne mahaan. Mutta nyt menen aamupalalle etten aivan pyörry. Palaillaan!

moi! kävin tänään puntarissa ja näytti 75.9 jees! :D eli 600g oli tippunu viimmeviikosta. vaikka eilen tuli repsahdettua ja syötyä hampurilainen. ajattelin et sallin sen ittelle ja herkuttelen oikein tunteella mut kuinkas kävikään oli ihan palanu pihvi ja juusto oli niin ohut että. nooh mut kyl nälkä lähti B) vaikka en siitä kyllä niin hirvesti nauttinut ku suunnittelin. mut mulla oli tosi niukka viikko takana. jotenki oli vaan sellanen et ei tehny mieli syödä. niin otin sit senki takia vähä "raskaamman viikonlopun" ku ensi pe ja la söin karkkia ja sit vielä su se hampurilainen. mut olin vissiin liian vähän syönyt ku puntari näytti la aamuna enemmän ku ma aamuna. ei sais olla syödä liian vähänkää. pitää löytää se kultainen keski tie! mulla on hyvin pian eka etappi saavutettu joka olis 75kg jes!

Yhteistyössä