Laukkufriikki laukkukutsut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei taida olla kuvia, koska mallisto vaihtuu todella nopeasti..Mulla on noita laukkuja peräti 3kpl...ihan ok, vuoret ei tahdo kestää, tai siis tulee reikiä, taskuihin yms...varmaan riippuu ketävyys laukun hinnastakin

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Mä meinasin ruveta edustaa joskus, mutta se määrä kutsuja jota olis ollu PAKKO pitää per kk, oli ihan tappava/mahdoton :/

Olisko ollu 2-3/vkossa :snotty:

Okei, aika hurja tahti. Kuka tohon nyt suostuu? Siis jos on harrastus tai sivutyö? Täytykö siinä maksaa aluks jotain? Paljon?

Ei sen ihmeempää tietoa ole, mutta olen kutsuilla ollut.
Laukkuja on hintahaitarilla 10-70e. Kannattaa pitää varmaan kutsut niin saa tietää enemmän, varsinkin jos on kiinnostunut esittelijäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
jos tuohon alkaa niin että saat homman käyntiin niin sun pitää laittaa siihen 100 euroa! kyselin ku meinasin itekki tuohon alkaa...

No ei tuo 100e nyt kovin paha oo,jos sillä saa itelleen jotain. Toivottavasti ne nyt ottaa sieltä yhteyttä,ni sais lisää tietoa.

Hei, olen aloittanut juuri Kainuun alueella Laukkufriikin esittelijänä. Laukkumallisto uudistuu jatkuvasti siksi kotisivuilta ei löydy kuvia myytävistä tuotteista. Tulen mielelläni kotiisi esittelemään mallistoa Kainuun alueella. Minut tavoitat numerosta 040 5178 278 tai sähköpostilla Laukkufriikin sivujen kautta.

Hei! Olen aktiivisesti toimiva laukkuedustaja Laukkufriikillä. Mikäli haluat lisätietoa, niin soita reilusti, niin kerron mielelläni lisää - sekä edustajana toimimisesta, kuin kutsujen järjestämisestä. Mikäli välimatka on pitkä, niin etsitään se lähin edustaja Sinulle.
Jouluesittelyt ovat juuri parhaimmillaan, mutta kyllä sinne uusiakin vielä mahtuu mukaan. =)
Iloisin terveisin Minna Piippo, 0500 379 365, minna.piippo@laukkufriikki.net

Hauska törmätä tähän ketjuun. Olen ollut Laukkufriikillä edustajana ihan ensimmäisten joukossa. Mutta lopetin, kun aika ei enää antanut myöten siihen hommaan. Mukavaa hommaa kuitenkin oli ja laukut ym tosi kivoja. =)

Olen Turun alueen Laukkufriikin edustaja. Meillä on laaja mallisto upeita laukkuja,koruja,lompakoita. Mallisto vaihtuu viikottain, koska meillä on yksittäiskappaleita myynnissä. On mukavaa kutsua ystävät kotiin laukkuiltaan!
Pidän myös esittelyjä työpaikoilla.
Ja nyt näin Joulunaikaan voi hankkia vaikka Lahjakortin!!!
www.laukkufriikki.net / Jaana 040-5862 983 jaana.tamminen@laukkufriikki.net

Yhteistyössä