L
Lumikki
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rakkaus on lahja Jumalan, se on nätti.
Niin on
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rakkaus on lahja Jumalan, se on nätti.
Alkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:Sua vain yli kaiken mä rakastan, Kaksi onnellista lasta auringon (mikä lie oikea nimi),Enkelin rukous, Kun katsoin sinuun...onhan niitä
Alkuperäinen kirjoittaja laulaja:lauloin kaverin häissä viime kesänä Tauski Peltosen SINÄ VAIN
Sinänsä aika "hirvee" biisi (siis sellanen kermakarkki) mutta sopii hienosti häihin... Ja tässä tämä:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:mikä olisi kiva laulu?
veli menee naimisiin ja sen nainen haluaa että laulan kirkossa jonkun laulun.. olisi hyvä jos vähän hengellinen
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja XXS:Kun menin aikoinaan exäni kanssa naimisiin, lauloin hänelle vihkitilaisuudessa Finlandersin Oikeesti,veljeni säesti kitaralla. Minusta se sopii tosi hyvin kirkkoonkin laulettavaksi vaikka kannattaa asia etukäteen papin kanssa sopia.
joo o musta aivan ihana laulu..mutta tarvii katsoa mitä hääpari on mieltä..
ja ollaan ajateltu että voisin laulaa sen veljeni kanssa(bestman) niin tarvii katsoa mikä sopii
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelee hän:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja XXS:Kun menin aikoinaan exäni kanssa naimisiin, lauloin hänelle vihkitilaisuudessa Finlandersin Oikeesti,veljeni säesti kitaralla. Minusta se sopii tosi hyvin kirkkoonkin laulettavaksi vaikka kannattaa asia etukäteen papin kanssa sopia.
joo o musta aivan ihana laulu..mutta tarvii katsoa mitä hääpari on mieltä..
ja ollaan ajateltu että voisin laulaa sen veljeni kanssa(bestman) niin tarvii katsoa mikä sopii
Saako kysyä milloin olet mennyt ex.si kanssa aikoinaan naimisiin, kun laulukaan ei kovin vanha vielä edes ole???
Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:Monissa häissä olen kuullut tämän kauniin laulun
Rakkaus on lahja Jumalan
*Vaikka minä voisin vuoret siirtää, enkeleiden kieltä puhuisin,
mitä muuta olisin kuin tyhjä kulkunen, jos rakkautta tuntisi mä en.
Sillä rakkaus on väkevämpi kuolemaa, sitä eivät suuret vedetkään voi sammuttaa. Sillä rakkaus on lahja Jumalan.
*Vaikka minä saisin kaiken tiedon, kaikki salaisuudet tuntisin.
Mitä muuta olisin kuin tyhjä kulkunen, jos rakkautta tuntisi mä en.
Sillä rakkaus....
*Jeesus, Sinä lähde kaiken hyvän, Sinä tunnet meistä jokaisen.
Tule keskellemme nyt, lahjojasi jaa. Anna meille voimaa rakastaa.
Sillä rakkaus.....
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Miten ja miksi tuntuikaan kuin ystävä vanha oisit?
Ikkunaan tuntemattomaan miksi sä katsoitkaan?
Miten ja miksi vain minut löysit merestä ihmisten?
Miten sä sait mut syttymään roihuksi tunteiden?
Kun kanssas lähden, tiedät sen
taakseni kääntyisi en koskaan.
Pois surut pyyhin menneisyyden
kun huominen sinä oot.
Miten ja miksi lausuitkaan sanoja joita mä ootin?
Miksi sun äänes kuulemaan korvani sattuikaan?
Miten ja miksi tään oven löysit talossa vieraiden
kaduilta vieraan kaupungin luokseni saapuen?
Kun kanssas lähden, tiedät sen
taakseni kääntyisi en koskaan.
Pois surut pyyhin menneisyyden
kun huominen sinä oot."
Muistaakseni Shakespearen teksti, suomeksi esittänyt Samuli Edelmann Vaiheet-levyllä
Alkuperäinen kirjoittaja Eipä muuta;18357588:Tarkennusta vain edellisen lähettään viestiin. Kappaleen sanat ovat Nikolai Denisovin käsialaa