lävistäjiä turussa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me käytiin miehen kanssa sellaisessa paikassa kuin skincraft ja siellä oli erittäin mukava naislävistäjä ja osasi vielä jutella rauhoittavasti ja oli oikein asiantunteva, kun oli vielä ensimmäiset lävistykset kyseessä.

Ehdottomasti Larypiercing (toimii Individual Inkin tiloissa), osoite muistaakseni Kauppiaskatu 13 (sisäpiha) Kävin ottamassa lävistyksen syyskuussa 2010, ja olen erittäin tyytyväinen! Asiansa osaava kaveri ja asiakaspalvelukin kohdillaan. Mulle kun sattui pieni haaveri lävistyksen kanssa (kasvoissa oleva lävistys plus pienen vauvan nopeat sormet ei kauhean mukava yhdistelmä) niin Lari auttoi vapaa-aikanaankin, kun otin yhteyttä!

• Tykkää
Reactions: Colorin
Joo mä kans voin todella suositella Laria Individual Inkissä, aivan mahtava tyyppi, asiantunteva, asiastaan innostunut ja palvelu pelaa! Mulle kans kävi niin, että kolme viikkoa kulmalävistyksen oton jälkeen jouduin yllättäen pään alueen magneettikuvaukseen, paniikissa soitin Larille ja hän antoi hyvät ja asiantuntevat neuvot joilla homma saatiin hoidettua. Aina hän sanoo että jos on mitä vaan asiaa voi ottaa yhteyttä ja tulla näyttämään, tulee sellainen olo että hän todella on kiinnostunut tekemistään lävistyksistä.

Yhteistyössä