laxoberon, kukaan kokeillut ? Ja toimiko ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZIKI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZIKI

Aktiivinen jäsen
06.03.2010
1 227
0
36
Minulla ilkee ummetus ollu pitkään. otin noita tippoja eilen aamulla kahdeksan maissa kymmenen tippaa. No, ei mitään muuta ku illalla vaan pieretti ja koski mahaa, thats it. Sit eilen illalla otin uudestaan kymmenen tippaa, äsken kävin kakalla ja katos vaa, helvetin kovalla vatsa, aika kivuliasta oli. Eli ne ei toiminu ollenkaan, ei mitään vaikutusta !!

onko muilla toiminu, onko tipoissa vikaa vai pitäääkö kokeilla jotain muuta ?

Minulla ilkee ummetus ollu pitkään. otin noita tippoja eilen aamulla kahdeksan maissa kymmenen tippaa. No, ei mitään muuta ku illalla vaan pieretti ja koski mahaa, thats it. Sit eilen illalla otin uudestaan kymmenen tippaa, äsken kävin kakalla ja katos vaa, helvetin kovalla vatsa, aika kivuliasta oli. Eli ne ei toiminu ollenkaan, ei mitään vaikutusta !!

onko muilla toiminu, onko tipoissa vikaa vai pitäääkö kokeilla jotain muuta ?

Kyllä luulis auttavan, jos esim 20 tippaa otat.
Mun poika soi 2v-5vuotiaana päivittäin 20 tippaa, jonka jälkeen sitä alettiin vähentämään tippa kerrallaan, meni muistaakseni useampi kuukaus ennenkuin lääkkeestä päästiin eroon.
Niin ja ihmettelijöille, poika sai noita tippoja ihan lastenklinikan lääkärin määräyksestä, omin päin ei niitä syötetty.

Meillä on ollut tuplalääkitys ummetuslääkkeistä panttaavan pojan kanssa. Laxoberon oli toinen lääkkeistä ja niistä huolimatta poika pystyi panttaamaan. Joten en ole kovin vakuuttunut niiden tehosta.

Laxoberonia ei saa ottaa joka päivä, vaan korkeintaan joka toinen- mieluiten harvemminkin. Jos vatsa on kovalla, suosittelen ostamaan movicolia (tai halvempaa rinnakkaisvalmistetta) ja lukemaan ohjeen, voit aloittaa aluksi 6 pussilla per päivä ja sitten kun vatsa toimii niin otat joka päivä pussin tai kaksi.

Yhteistyössä