Legginsit ja kamelinvarvas : /

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Näkyykö sinulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Näkyykö sinulla

Vieras
Miten on, kun laitatte päälle tiukat housut esim.leggarit niin näkyykö kamelinvarvas teillä, tuleeko haarasauman kohdalta sivuilta jotakin selvästi näkyville? Olen huomannut että toisilla tulee aina kun pistävät tiukat housut jalkaan ja toisilla ei ikinä, kertookohan se sen että toisilla on vaan turpeammat huulet vai mistä voi olla kykse kun toisilla on just sanoissa housuissa selvästi esillä ja toisilla ei, on vaan pistänyt silmään kun on venyttely tuokio ollut menossa, itsellä ei paljoa näy mutta erottaa kun katsoo tarkemmin. =) Miten teillä ja mikä siihen auttaa?

Mä en ole ikinä nähnyt kellään legginsejä ilman tunikaa tai pidempää paitaa täällä Tanskassa. Ainakaan meidän nurkilla ei näy. Aina on joku pitkä neule tai tunika, joka peittää pepun alapuolelle. Auttaiskohan se? :)

Eikös tuollainen ole muutenkin ruman näköistä, jos on legginsit ja lyhyt (?) paita? Käytetäänkö legginsejä sitten noin Suomessa? Ei sitten ihme, jos niin moni niitä haukkuu :)

Nyt 2018 näkyy tulevan muotiin napapaita ja legginssit. Eilen käveli vastaan pari neitoa sellaisissa, vaikka on vielä aika viileetä illalla.

Monet naiset näyttävät tosi kauniilta noissa vaatteissa, mutta silti koen, ettei ehkä kauppareissulle, kylään tai työpaikalle sovi tuo vaateyhdistelmä.

Ei tule kamelinvarpaita legginsien kanssa, käytän kyllä aina joko pidempää tunikaa tai löysää tpaitaa niien kanssa eli ei näkyis vaikka tuliskin sellanen.

Itse olen raskaana ja nuo housut on loppuraskaudesta maailman paras keksintö :D en ainakaan itse ole löytänyt sellaisia legginsejä mistä ei näy läpi? Miten edes lyhyen paidan kanssa niitä voi käyttää jos ei halua esitellä pakaroita? :D itse siis peitän pyllyni paidalla. Jos joku tietää mistä löytää semmosia legginsejä mistä ei tosiaan näy läpi niin saa kertoo :D ja tosiaan kamelinvarvas ei täältä paista vaikka joudunkin vetämään mahan päälle ne housut

kamelinvarpaat ne siinä nätisti jumppailee

Totta kai tulee kamelinvarvas ihan jokaiselle jos tightseissa on yksi sauma haarassa edestä taakse, ja vetää housut liian ylös! Siksi on tärkeää valita oikean malliset että niitä ei tarvitse nykäistä niin ylös!

Ja, itse käytän haarasaumattomia tai sellaisia, että se sauma ei mene ”viivan” suuntaisesti vaan siinä on ns. haarakiila.😁

Kyllä näkyy ja juuri siksi käytän legginsejä esim. kuntosalilla.
Käytkö kuntosalilla kuntoilun vai itsesi näyttämisen takia? Koska jos pukeutuu todella vartalonmyötäisiin asusteisiin ja saa paheksuvia/ihailevia/tuijottavia katseita ei voi kun onnitella itseään kaksin käsin ja todeta, että kukas nyt oli...
Miehet harvemmin pukeutuvat salille asusteissa, joissa nähtävillä ja tarjolla on koko miehinen haaroväli. Puhumattakaan että penis olisi kirrattu housuilla esille.

Käytkö kuntosalilla kuntoilun vai itsesi näyttämisen takia? Koska jos pukeutuu todella vartalonmyötäisiin asusteisiin ja saa paheksuvia/ihailevia/tuijottavia katseita ei voi kun onnitella itseään kaksin käsin ja todeta, että kukas nyt oli...
Miehet harvemmin pukeutuvat salille asusteissa, joissa nähtävillä ja tarjolla on koko miehinen haaroväli. Puhumattakaan että penis olisi kirrattu housuilla esille.
Olen eri mutta luuletko että tiukkoja asuteita enää valmistettaisiin jos kukaan ei niitä ostaisi?

Annetaan ihmisten käyttää mitä käyttävät.

Miehet tietävät, että kukaan ei halua nähdä heidän haaroväliä joitakin homomiehiä lukuunottamatta.
Miehet katselevat erittäin mielellään naisia vartalonmyötäisissä asuissa ja naiset varmasti tietävät tämän.

Miehet tietävät, että kukaan ei halua nähdä heidän haaroväliä joitakin homomiehiä lukuunottamatta.
Miehet katselevat erittäin mielellään naisia vartalonmyötäisissä asuissa ja naiset varmasti tietävät tämän.
Ja tuo vaikuttaa usein ratkaisevasti naisten vaatevalintoihin, vaikka he pukeutuvatkin vain "itseään varten"... :giggle:

picture-6454587.jpeg

• Rakkaus
Reactions: Setis.

Yhteistyössä