Leikkaisko hiuksia lyhyemmiks?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Tänään läks jo liki 10cm, mut latvaosat on aikas huonossa kunnossa ollu ja mietin täs, et leikkaisko vielä vaik toiset 10cm?!? Oon ollu innoissani, et ku nää on ollu vihdoin tarpeeks pitkät, mut ku on vaan semmoset suorat roikot, ni haluisin näihin jotain kivaa. Ja aina välillä mietin, et tekis mieli leikata lyhyemmiks. Mies ei ihan lyhyistä tykkää, ku välillä oon miettiny semmosia korvien alle olevia. Nyt yltää miltei rintojen alle, joten ihan hyvin näistä vois 10 cm ottaakkin vielä. Tulis parempaan kuntoon ainakin...

Leikkaa pois vois piristää ainaskin :) Itellä kans oli suht pitkät hiukset ja ite tasasin reilusti latvoja ja ohensin aika hemmetisti niin paljon kivemman näköset on nyt :D Voin jopa pitää auki näitä kun ei oo sellasta kauheeta pehkoa leventämässä naamaa :whistle:

Olen ymmärtänyt, että sulla on aivan mahtavan pitkät hiukset, joten parinkymmenen sentin lyhennys ei "tunnu missään", vaikka toki voi oludolta äkkiseltään vaikuttaakin. Leikkaa pois ja pianhan se kasvaa takaisin. Mutta sitä ennen piristää kovasti :)!

Ite olen kans hipistellyt koti-Fiskarsseja siihen malliin, että kohta lähtee..pehko mennyt aivan mahdottomaksi, kiitos hormoonien..

Yhteistyössä