Leikkautin hiukset ihan lyhyeksi ja nyt kaduttaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katuvanainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kullekin paras leikkaus riippuu tietenkin paitsi hiuslaadusta, myös kasvonpiirteistä.

Hyvänä esimerkkinä nyt vaikkapa tuo Morena Baccarin. Pitkähiuksisena tusinakaunotar (vaikka omaakin upeat hiukset), lyhyellä leikkauksella... wau!!

autographe-morena-baccarin.jpg

morena-baccarin3a.jpg

Todella lyhyet kuvan kaltaiset hiukset sopivat harvoille valituille. Kasvojen täytyy olla kauniit! Kauniita naisia lyhyissä hiuksissaan on esim. Jamie Lee Curtis, Annie Lennox, Sharon Stone (en ole varma onko hänellä ollut ihan yhtä lyhyitä koskaan, luulen kyllä..). Näitä naisia yhdistää sirous, hoikkuus, kauniit kasvonpiirteet. Lihavalle tuo tyyli ei missään nimessä sovi!

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
[QUOTE="vieras";27279332]Kullekin paras leikkaus riippuu tietenkin paitsi hiuslaadusta, myös kasvonpiirteistä.

Hyvänä esimerkkinä nyt vaikkapa tuo Morena Baccarin. Pitkähiuksisena tusinakaunotar (vaikka omaakin upeat hiukset), lyhyellä leikkauksella... wau!!

autographe-morena-baccarin.jpg

morena-baccarin3a.jpg
[/QUOTE]

Olen eri mieltä. Ei sovi lyhyet. Vaikka eihän tuo nainen ruma olekaan mutta.. joku ei vaan täsmää.

[QUOTE="noh";27279334]Lihavalle tuo tyyli ei missään nimessä sovi![/QUOTE]

Riippuu kasvonpiirteistä, ei painoindeksistä - lyhyt malli voi sopia hyvin pyöreäkasvoisellekin. Eivätkätkä ne pitkät hiukset peitä yhtään sitä lihavuutta.

[QUOTE="noh";27279335]Olen eri mieltä. Ei sovi lyhyet. Vaikka eihän tuo nainen ruma olekaan mutta.. joku ei vaan täsmää.[/QUOTE]

Et voi olla tosissasi?!

Tusinakaunotar:
morena_baccarin_dvdbash_01.jpg

Morena-Baccarin-6.jpg

vs. maailmanluokan kaunotar:
106162_v-star-morena-baccarin.jpg

Anna-Morena-Baccarin-v-2009-16873640-427-640.jpg

Lyhyt malli nimenomaan tuo oikeutta noille uskomattoman kauniille piirteille. Mutta emme varmaankaan pääse joka tapauksessa yksimielisyyteen asiasta, jos mielestäsi Annie Lennox on kaunis, kuten yllä taisit sanoa.

[QUOTE="noh";27279334]Todella lyhyet kuvan kaltaiset hiukset sopivat harvoille valituille. Kasvojen täytyy olla kauniit! Kauniita naisia lyhyissä hiuksissaan on esim. Jamie Lee Curtis, Annie Lennox, Sharon Stone (en ole varma onko hänellä ollut ihan yhtä lyhyitä koskaan, luulen kyllä..). Näitä naisia yhdistää sirous, hoikkuus, kauniit kasvonpiirteet. Lihavalle tuo tyyli ei missään nimessä sovi![/QUOTE]

Mikä tyyli sitten sopii lihavalle, kun joku sanoi että pitkäkään ei sovi.

Onneksi hiukset ovat uusiutuva luonnonvara. :) Minulla on ollut monelaista tukkamallia ikäni aikana, jopa lyhyempää kuin tuossa kuvassa. Lapsena, nuorena mulla oli pitkä tukka, mutta teininä aloin leikkauttamaan lyhyitä malleja. Pitkälle aikuisikään leikkasin, kasvatin jne. Tykkään todella niistä aivan lyhyistäkin hiuksista, jotka mulla on ollut, mutta aina kuitenkin haaveilin myös pitkästä, että kunpa tää taas ois sellainen kuin ennen. Viimein onnistuin kasvatuksessa. Onhan se älyttömän rasittavaa tietyssä vaiheessa, kun se on tosiaan ihan järkky, kun siinä ei ole mitään mallia. Tuossa vaiheessa se mullakin aina lopahti ja leikkasin takaisin lyhyeksi.

Nyt on kuitenkin yli puolenselän pitkä tukka ja kiva ajatella, et sainpa kasvatettua!! Aikaa ja kärsivällisyyttä se vaatii! Ei muuta kuin huivit, pipot ja hatut kaveriksi!

tää on kyllä provo, koska tuo tukkakuva on etsitty googlen kuvahausta sanoilla "very short hair" ei kukaan valitse hiusmalliaan noin.

ja kukahan tekis tukkaprovon täällä :D

Mies leikkasi hiukseni kokolailla tasan vuosi sitten aivan super-lyhkäsiksi, kuten tuossa ap:n kuvassa, mutta jätin etuhiukset pitkiksi. Nyt olen antanut sittemmin tukan kasvaa ja osa hiuksista ulottuu solisluuhun asti, otsatukkaa lyhensin rutkasti tässä matkan varrella. Juuri tällä hetkellä hiukset näyttävät kerrostetusti leikatuilta ja tykkään kovasti tästä mallista, mielestäni sopii minulle hyvin. :)

Hiukseni ovat kasvaneet reilusti yli 12cm. vuoden aikana, ikääkin 32 v.

Yhteistyössä