leikki-ikäisten lasten äidit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "siiri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"siiri"

Vieras
Kenellä 2 lasta pienellä ikäerolla, kertokaa helpottaako tämä koskaan? 3 ja 4-vuotiaat sählääjät meillä, ja mun hermot on riekaleina. Jaksattelo te muut ihan nätisti kaikki riehumiset ja vänkäämiset ja kiljumiset ja tappelut jne jne. Vai tekeekö muiden lapset edes mitään muuta kun leikkii nätisti :D Mä haluan mun vauvat takaisin!

Ne tappelee vielä kuule 15 vuotta. Vähintään. Meillä nuo tenavat on parhaita kavereita ja pahimpia vihamiehiä. Olen lopettanut erotuomarin hommat. Käyn kiskaseen oven kiinni, jos meteli yltyy. Joskus se tappelu on sitä äitihuomaameijät! -ilmiötä. :D

Meillä tappelut on nyt selvästi vähentyny, isompi 6v ja pienempi 4,5v. Mutta kyllä vielä vuosikin sitten oli pelkkää tappelua ja mun hermot oli ihan loppu siihen...

Meillä on ollut aika iisiä oikeastaan aina. Lapsilla tasan 2 v ikäero. Riehumis/vänkäämis/kitinätilanteissa lähdettiin pihalle tai mentiin nukkumaan :D. Nyt nuo on jo 6½ v & 4½ v ja rennosti menee, kunhan lapsilla on muutakin seuraa kuin toisensa (pelkkiä toistensa naamoja eivät jaksa kauan katsella).

No joo en jaksa aina... meillä 4,3 ja 1,5v lapset ja yhtä tappelua,uhmaa ja huutoa päivät! No ei sentään,on täs paljon hyvääki...mut kieltämättä raskasta yrittää jaksaa kaikki uhmaminäittekiukut. aina on jonku naama norsun v.itulla,ei ppäivääkään mee ilman kitinää,mut tää on tätä. ihanaa kun lapset on pieniä! =)

Yhteistyössä