Leikkipuistossa nähtyä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meritähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aika epäreilua muita puistossa leikkiviä kohtaan,tulla nyt isoon ääneen ilottamaan et me ei leikitä enneku muut lopettaneet ja sitten muut leikkijät joutuu lopettaan sen takia kun ei sittwen kehdata muka enään leikkiä vaikka siellä millään vuoronumeroilla leikitä.Kyllä kai siinä rupee iteäänki ottamaan päähän ja sit lähtee pois tosin minä en varmaan kiusallanikaan lähtis.

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Se ei varmaan päästä muita sinne sitten kun HEIDÄN vuoro on

No joo ois kyllä mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuis jos menis toisin päin tuo tilanne että he on ensin leikkimässä ja sitten tulis muita paikalle...

Tuli tässä mieleen että itse kerran jouduin tehdä samoin. Oltiin menossa puistoon jossa olikin jo tuttuja muksuja, joten käännyttiin portilta takasin. Omallani oli parvorokko, mutta halusi ulos. Toiset 2 lastani tiesin tartunnan kantajajiksi (ja olin oikeassa). Mutta kyllä mä ilmotin että nyt ei voida tulla sinne puistoon kun lapsilla on tarttuvia pöpöjä.

Jos tuolla pojalla jota äiti ei päästänyt leikkimään ei ollut mitään tautia, niin säälittää ajatella miten alistettu lapsen täytyy olla jos suostuu vaan istumaan sivussa leikkipuistossa koska äiti käskee niin. Leikkipuistothan on juuri leikkimistä varten....

jos sillä pojalla oli vaik ollu just mahatauti, niin ei tohtinu päästää muijen kans leikkiin. mut olis asian voinu kauniimminki ilmasta. jos ei mitään ihmettä ollu, niin säälittää kyllä lapsen puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:
Jos sillä pojalla tai äidillä oli joku tarttuva infektio?

No jos tilanne ois tämä niin sittenhän tuon ymmärtäisi. Mistäs sitä koskaan tietää, tosi outoa käytöstä jos tällaisesta ei ole kyse.
Nätimmin ois voinut tuo äiti tilanteen hoitaa jos oli jotain asiallista syytä tälle.

Siis eihän nyt sairaan lapsen kanssa lähdetä omista kotipihasta tai parvekkeelta minnekään, ei edes lähipuistoon siis jos tauti on tarttuvaa, en tarkoita korvatulehdusta yms. joka ei tartu.

Yhteistyössä