Leipojat! Kreemistä kysyttävää

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aply
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aply

Jäsen
19.08.2007
224
0
16
Niin että miksi mun kreemi meni paakuiseksi kun sekoitin sen "kiisselin" voivaahtoon? Oliskohan se voinut olla vielä liian lämmintä? Voiko tuota enää pelastaa? Laitoin sen koko sörsselin jääkaappiin ja ajattelin vielä tehosekottimella sitä kohta sekotella...
 

Yhteistyössä