leipojat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
laitan kakun päälle mansikoita ja hyytelösokerilla kiilteen. voinko laittaa tämän päälle yön ajaksi pussin niin ettei kiilteen ulkonäkö huonone?

Mulla ainakaan ei ole kakku mennyt miksikään, joten voit laittaa!

Töki koktailtikkuja tai hammas tikkuja kakun reunalle ja pari keskelle ja sitten kelmu päälle,tikut estää kelmun koskemasta kakkuun eli jää leijumaan ilmaan.
Näin ei ainakaan mene koristelu piloille ja mansikat ota outoja makuja kaapista itteensä.

laitan kakun päälle mansikoita ja hyytelösokerilla kiilteen. voinko laittaa tämän päälle yön ajaksi pussin niin ettei kiilteen ulkonäkö huonone?

Hei ei sulla sattuis olemaan jotain isoa uunivuokaa tms jonka voisit laittaa kakkukuvuksi? Mulla nimittäin on sellainen suuri pyöreä vuoka jota käytän... tosin se ei aina mahdu joka kakun päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja leipuri tässä taas:

Hei ei sulla sattuis olemaan jotain isoa uunivuokaa tms jonka voisit laittaa kakkukuvuksi? Mulla nimittäin on sellainen suuri pyöreä vuoka jota käytän... tosin se ei aina mahdu joka kakun päälle.

ei valitettavasti.. tein kakkupohjat pellillä, joten sillä on kokoa ihan kivasti. kermat laitan vasta huomenna ennen kuin juhlijat tulevat hakemaan kakkunsa, mutta noita mansikoita ja kiillette en ehdi silloin laittaa niin pakko pistää tänään illalla.

Yhteistyössä