Leipurit, apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jauhokeskisormi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jauhokeskisormi

Vieras
Meille tulee huomenna illalla vieraita ja olen suunnitellut tekeväni fetapiirakan, jossa on hiivataikinapohja. Meneekö se ihan kovaksi ja epäherkulliseksi, jos sen tekee tänä iltana? En jaksais huomenna töitten jälkeen alkaa väsäämän sitä lasten roikkuessa kintussa...

Jos haluat hiivapohjan ni tekisin tästä annoksesta puolet (siis jos teet pyöreään vuokaan).
Tein juuri tällä ohjeella kinkku- ja juustosarvia ja uskoisin et passaa myös suolaisen piirakan pohjaksi. Niin ja voi tehdä jo tänään, mut huomenna sit lämmittää

Juustosarvet | Myllyn Paras Oy

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;21981847:
Minä kyllä mitään hiivapohjaa tekisi.

Tää vissiin on palstalle tyypillis-ystävällinen tapa sanoa, että tee piirakka vasta huomenna, se kuivuu yön aikana. Oon nimittäin tehnyt tuota pohjaa ennenkin ja heti uunista tarjoiltuna se ei ole kuiva. Kiitos vastaajille, mutta taidanpa etsiä neuvot seuraavan kerran jostain muualta.

Tää vissiin on palstalle tyypillis-ystävällinen tapa sanoa, että tee piirakka vasta huomenna, se kuivuu yön aikana. Oon nimittäin tehnyt tuota pohjaa ennenkin ja heti uunista tarjoiltuna se ei ole kuiva. Kiitos vastaajille, mutta taidanpa etsiä neuvot seuraavan kerran jostain muualta.
Anteeksi vaan kovasti, ei ollut tarkoitus olla epäystävällinen.
Tarkoitin vain että minä en tekisi hiivapohjaa koska parempiakin pohjia fetapiirakkaan olisi olemassa.

Yhteistyössä