Leivinuuni lämpimänä: mitä hyvää leipoisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Elokuu on vielä kesäkuukausi että aikaisinpa olet aloittanut lämmityksen. Voipi tulla kuuma ellet nyt ihan pohjoisessa asu... Siellä saakin lämmittää melkein läpi kesän.

Tee pannaria.

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Elokuu on vielä kesäkuukausi että aikaisinpa olet aloittanut lämmityksen. Voipi tulla kuuma ellet nyt ihan pohjoisessa asu...

pah, meillä on ollu jo monta kertaa takas valkia, eikä tosiaan asuta pohjosessa, vaan puoles välissä suomea. huomenna lämmittelen puuhellan

Elokuu on vielä kesäkuukausi että aikaisinpa olet aloittanut lämmityksen. Voipi tulla kuuma ellet nyt ihan pohjoisessa asu... Siellä saakin lämmittää melkein läpi kesän.

Tee pannaria.

:laugh: :laugh:

Aaaaah meitä poloisia jotka emme asu kehä kolmosen sisällä :'(
Ihan keskisuomessa joudutaan asumaan :(

Sitäpaitsi: et tiedä sinäkään kesästä mitään jos oot sitä mieltä, että elokuu on vielä KESÄÄ :o No joo, suomessa ehkä mutta ei tätä todellakaan kesäksi sanottais muualla maailmassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mä tein eilen porkkanakakkua, aivan ihanalla kuorrutteella :p Tee säkin.

Just viime viikolla tein porkkanakakkua :D Se kyllä on niiiiiiin hyvää, että vois tehä vaikka uudestaanki tosin mulla ei kyllä sulatejuustoa nyt oo siihen kuorrutukseen :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Elokuu on vielä kesäkuukausi että aikaisinpa olet aloittanut lämmityksen. Voipi tulla kuuma ellet nyt ihan pohjoisessa asu...

pah, meillä on ollu jo monta kertaa takas valkia, eikä tosiaan asuta pohjosessa, vaan puoles välissä suomea. huomenna lämmittelen puuhellan

kyllä kesälläkin varsinkin elokuussa kun on kosteaa ja yöt viileitä on hyvä lämmitää vähän tulisijoja. minäkin lämmitin leivinuunia tänään ihan sen kosteuden vuoksi ja eipän tarvi pistää lämpöä pääälle vielä moneen kuukauteen.

minä leipoisin muuten mustikkapiirakan

Kyllä elokuu on kesä. Sehän vasta säälittää jos luonnon- ja yleistiedon tuntemus on niin pieni ettei muuta tiedä...

Itsestä oli esim. eilen oikein mukava viettää elokuista iltapäivää lasten kanssa pihalla +28 asteen kesäpäivässä, myöhemmin omalle rannalle ja vähän makkarangrillausta.

Yhteistyössä