Lelujenkeräysraivo :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Suunnilleenki jokailtainen rituaali. Kauhee taistelu että mun muka pitäs noi lelut kerätä mutta en kyl periks anna. Tää tyttö vaan ku testaa ihan viimoseen tappiin asti.

Mä oon sanonu et jos ei lelujaan kerää illalla niin ne mitkä jää lattialle, mä kerään jätesäkkiin ja vien varastoon. Eilen illalla jo otin jätesäkin käteen niin tyttö alko kattelee lattialla olevia leluja ja tuumaili siinä: " Tätä et saa ottaa... etkä tätä.. Mut tän sä voit viedä.. ja tän..."

Ei ihan tolleen toimi se homma :laugh: :laugh: Ja lopulta ne kaikki lelutki sit keräänty kummasti sinne lelulaatikkoon :D

Mä jouduin yhden kerran oikeesti keräämään ne v***n lelut just jätesäkkiin ja vaatehuoneen ylähyllylle viikoksi, kun tyttö oli 5v... ei tarvinu ikinäkoskaan toista kertaa! Laitoin KAIKKI lelut, paitsi yhtä unikaveria.

meillä ei ole hyllyillä eikä kaapissa eikä varastossa niin isoa tilaa, että sinne sais edes muovipussillista leluja mahtumaan :ashamed: pitäis kai alkaa tyhjentelemään kaappeja ylimääräisestä rojusta...

Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Mä jouduin yhden kerran oikeesti keräämään ne v***n lelut just jätesäkkiin ja vaatehuoneen ylähyllylle viikoksi, kun tyttö oli 5v... ei tarvinu ikinäkoskaan toista kertaa! Laitoin KAIKKI lelut, paitsi yhtä unikaveria.

No meil on tyttö just samanikäinen. Mä tiedän että jossain vaiheessa meillä tehään ihan sama homma, tyttö on niin kova testaamaan että kyl se jossain vaihees testaa et teenks mä niin ihan oikeesti.. vaikka sen kyl varmasti tietääki :D

täällä on tällähetkellä kaks laatikollista leluja kaapissa, viimeviikolla lähti eka laatikollinen kun poika ei kerännyt niitä useista kehoituksista huolimatta vaan testas mua viimeseen asti ja tänään lähti loputkin muutamaa autoa lukuunottamatta. Muistaapa sit taas huomenna kerätä kun annan osan takaisin. Mä en tiiä oonko liian ankara kun toinen on kuitenkin vasta 2v9kk mutta jos niitä leluja ei kerätä niin ne on sit kaapissa jos äiti joutuu kerään ne.

Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:
meillä ei ole hyllyillä eikä kaapissa eikä varastossa niin isoa tilaa, että sinne sais edes muovipussillista leluja mahtumaan :ashamed: pitäis kai alkaa tyhjentelemään kaappeja ylimääräisestä rojusta...

No meil on tytöllä törkeesti leluja.. Ja varastot ja kaikki täynnä tavaraa. Mutta jos tarve tulee niin sit sitä tilaa on sinne varastoon vaikka tehtävä :D

Ja keväällä ku on pihatalkoot ja pihaan tuodaan siirtolava niin me tehdään varastoon iso inventaario. Sit sinne mahtuu vaikka kuin paljo! :D

Mä kans eilen keräsin eka kertaa jätesäkkiin lelut ja kyllä siitä sellainen elämä tuli että että seuraavan kerran kun lelut on hujan hajan niin uskon että pelkkä säkin mainitseminen riittää :D

Yhteistyössä