lemmen viemää katsojat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
onko näytetty jo onko laura ja alexander saanneet vauvan?
kumpi oli,jos joku tietää??
katsoin sarjaa alusta lähtien mutta sen jälkeen kun he lähtivät sarjasta pois en ole enää sitä katsonut.

Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
Poistuivat sarjasta kokonaan. Nyt niiden "tilalla" on Robert ja se pyörätuoli tyttö. Tylsäks meni koko ohjelma :'(

Mä taas olin jo täysin kyllästynyt siihen niiden kuvioon. :) Robert on ihana, ja kai hän sen Miriaminkin juuri ennen 25-vuotissynttäreitä saa naitua. Tanjasta ja Xaverista odotan sitten heitä seuraavaa pääparia. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Poistuivat sarjasta kokonaan. Nyt niiden "tilalla" on Robert ja se pyörätuoli tyttö. Tylsäks meni koko ohjelma :'(

Mä taas olin jo täysin kyllästynyt siihen niiden kuvioon. :) Robert on ihana, ja kai hän sen Miriaminkin juuri ennen 25-vuotissynttäreitä saa naitua. Tanjasta ja Xaverista odotan sitten heitä seuraavaa pääparia. :)

Onneks sanoit sen nimen, jäi niin vaivaamaan.
Toivottavasti menevät naimisiin ennen sitä, ja toivottavasti Miriam tajuaa kuinka kamala Barbara on.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Näin varmaankin! =)
Mää en ymmärrä miten voin olla koukussa tohon sarjaan...mää!Entinen elokuvien kattelija pahimmasta päästä.Ja jossen nää niin katon netistä! :ashamed: aikunen tyttäreni puhkes nauruun,kun tuli koneen vierelle ja kysy,että mitä hittoo sää kattelet?Mää:jäi eilen lemmenviemää kattomatta! :laugh: Jumankekka se Barbara on niiin kipee..että pakko kattoo sen kieroiluja ja puhista sohvalla!! :laugh:

Mä olen jo päässäni suunnitellu kuinka ne menee Robertin kanssa naimisiin jossain maistraatissa niin ettei ne kerro kelleen ja sitten Mirian todellakin huomaa millainen se Barbara on. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Mä olen jo päässäni suunnitellu kuinka ne menee Robertin kanssa naimisiin jossain maistraatissa niin ettei ne kerro kelleen ja sitten Mirian todellakin huomaa millainen se Barbara on. =)

ei oo niin. tähän tulee vielä paljon mutkia matkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:

ei oo niin. tähän tulee vielä paljon mutkia matkaan...

Onkos sulla jotain sisäpiiritietoo???
Mää mikään utelias ole! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Miksi se pari muuten sinne Amerikkaan muuttaa ja miksi lapsi syntyi siellä. Kävikö ohjelmassa selville?

Luulen, siis luulen en tiedä, että menivät siksi Amerikkaan, että myös lapsesta tulisi automaattisesti Yhdysvaltain kansalainen. Aika monella syy on tuo.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivumennen sanoen:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Miksi se pari muuten sinne Amerikkaan muuttaa ja miksi lapsi syntyi siellä. Kävikö ohjelmassa selville?

Luulen, siis luulen en tiedä, että menivät siksi Amerikkaan, että myös lapsesta tulisi automaattisesti Yhdysvaltain kansalainen. Aika monella syy on tuo.

Väärä ketju! ;) :whistle:

joo rpbert rupee heilasteleen jonkun brunetinkanssa. jossainvaiheessa kuolee larssi ja senjälkeen myös barbara. charlotte menee takas afrikkaan ja se sen siskokin kuolee..
miriam ja robert menee kyllä naimisiin tulevaisuudessa =)

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
joo rpbert rupee heilasteleen jonkun brunetinkanssa. jossainvaiheessa kuolee larssi ja senjälkeen myös barbara. charlotte menee takas afrikkaan ja se sen siskokin kuolee..

Ei SAA hullun päätä sekottaa!!! :D ..."lähtee miettimään käsikirjottajan ajatuskuvioita" :headwall:

Oli pakko käydä you tubessa kurkkimassa vaikken saksaa ymmärräkkä,siinä kyllä Miriam ja Robert meni naimisiin ,miriam seisoi omilla jaloillaan alttarilla.Sit oli joku kohtaus missä Miriam ja Barbara tappeli kukkulalla,barbara yritti työntää miriamin alas,mutta Robert ja sen isä tuli väliin ja barbara putos!

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:

Oli pakko käydä you tubessa kurkkimassa vaikken saksaa ymmärräkkä,siinä kyllä Miriam ja Robert meni naimisiin ,miriam seisoi omilla jaloillaan alttarilla.Sit oli joku kohtaus missä Miriam ja Barbara tappeli kukkulalla,barbara yritti työntää miriamin alas,mutta Robert ja sen isä tuli väliin ja barbara putos!

musta näytti et se pudottautu tahalleen

Uusimmat

Yhteistyössä