lemmenlaiva!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitti taas veesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitti taas veesti

Vieras
lopeta se BB tapahtumien etukäteen kertominen täällä. Kaikki meistä ei kyttää 24/7/:aa tai extraa tai kyttää bb-sivuja vaan katsoo päälähetyksen. Ärsyttävää että joidenkin pitää oikein omissa aloituksissa tiedottaa mitä siellä milloinkin on tapahtunut. Ja tämä satinkuti koskee toki muitakin kuin lemmenlaivaa jotka tekevät noita aloituksia ja jo otsikossa paljastavat noita asioita.

Kieltämättä myös mua ärsyttää tollainen juonen käänteiden palaastelu oli nyt sitten kyse mistä televisiosarjasta tahansa. Vähän pitäisi ajatella muitakin. Ja tosiaan se että laittaa sen tiedon jo otsikkoon on vähän :headwall: .. jokainen nyt pystyy kontrolloimaan mitä ketjuja avaa mutta otsikot voi tulla ihan vahingossakin luettua. :whistle: Onhan täällä aiemminkin paljasteltu kaikenmaailman realitysarjojen voittajiakin juuri otsikoissa..

eikös nuo bb-jutut pitäis olla KAIKKI yhden ja saman ketjun alla? ainaki niin on sanottu modejen taholta... pitänee taas vähän muistuttaa :whistle:

juu, vittumainen oon, varsinki flunssassa :D :snotty:

Kyllä mun mielestä vois kunnioittaa muita ihmisiä sen verran, ettei paljastettas juonia.....no, jos tossa BB-pinossa kertoo niin se ei varmaan haittaa....kaikkihan sen arvaa mitä siinä ketjussa puhutaan... ;)

Kyl on näköjään niin perseelleen menny tuo että maksukanavien omistajille tuo bb on ilmainen. Nyt talon tapahtumat paljastetaan etukäteen iltalehtien ja keskustelupalstojen sivuilla, ja tuo subtv:n illan pätkä jää ihan yllätyksettömäksi niiltä, jotka vaikkapa uutiset lukasee päivittäin netistä. Ei mun mielestä viime vuonna ollu näin kovaa hälinää ton bb:n takia, ei iltasanomien tms sivuilla mainostettu tuolleen talon tapahtumia.

ja Eipä ole koko elämä tuo ohjelma, mutta olis se kiva seurata JOTAIN ohjelmaa joskus niin ettei tiedä tapahtumia etukäteen, en minä ainakaan muuta telkasta päivittäin kyttää kun salatut elämät ja big brotherin jotenka olis ah niin kiva jos se nautinto sallittais meillekin joilla ei mitään maksukanavia näy ja voitais silti lukea uutiset ilman noita paljastuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja lemmenlaiva:
Alkuperäinen kirjoittaja kiitti taas veesti:
Alkuperäinen kirjoittaja kiitti taas veesti:
lopeta se BB tapahtumien etukäteen kertominen täällä. Kaikki meistä ei kyttää 24/7/:aa tai extraa tai kyttää bb-sivuja vaan katsoo päälähetyksen. Ärsyttävää että joidenkin pitää oikein omissa aloituksissa tiedottaa mitä siellä milloinkin on tapahtunut. Ja tämä satinkuti koskee toki muitakin kuin lemmenlaivaa jotka tekevät noita aloituksia ja jo otsikossa paljastavat noita asioita.

täällä ollaan!
onko vähän myöhänen sytytys? kun päivälle tein sen aloituksen ja nyt vasta täällä huudellaan?

No voi pyhä elämä ja yksinkertaisuus, me kaikki emme roiku täälläkään koko päivää aivan kuten emme katso sitä bb:täkään 24/7!

mutta minäpäs roikun täällä, katon 247 ja saan vielä palkan siitä!

Oletko oikeasti noin itsekeskeinen?? Etkö pysty asettumaan muiden asemaan??

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
eikös nuo bb-jutut pitäis olla KAIKKI yhden ja saman ketjun alla? ainaki niin on sanottu modejen taholta... pitänee taas vähän muistuttaa :whistle:

juu, vittumainen oon, varsinki flunssassa :D :snotty:

ei taida säännöissä sellasta lukea? vai onko joku uus pykälä tullu sinne bb.n ajaksi?

ei vaan koskee kaikkia aloituksia, samasta aiheesta ei montaa tehdä tai modet poistaa niitä ja liittää yhteen ketjuun linkkinä.

Mun mielestä tästä aloituksesta kaikki voisivat nyt painaa korvan taaksensa sen, että vastaisuudessa eivät tee tollaisia aloituksia tai jos tekevät niin eivät paljasta sitä juonta siinä otsikossa vaan mielellään vielä vähän varoittelesivat että aloitus sisältää juonipaljastuksen. Aapeekin tossa jo mainitsi että hyvä muistutus tämä olisi muillekin kuin lemmelaivalle sillä onhan täällä tosiaan aiemminkin huudelttu diilin voittajaa otsikoissa ynnä muuta vastaavaa.

Ei kait tässä nyt lemmenlaivankaan tarvitse ihan tohon malliin sitä hernettä klyyvariinsa ryystää, varmaan itsekin tajuaa mitä ihmiset tässä ajaa takaa tai jos ei tajua niin sitten kyllä ihmettelen. Mun mielestä ihan asiallinen pyyntö, että ei paljasteltaisi tollaisia juttuja ainakaan otsikoissa. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Mun mielestä tästä aloituksesta kaikki voisivat nyt painaa korvan taaksensa sen, että vastaisuudessa eivät tee tollaisia aloituksia tai jos tekevät niin eivät paljasta sitä juonta siinä otsikossa vaan mielellään vielä vähän varoittelesivat että aloitus sisältää juonipaljastuksen. Aapeekin tossa jo mainitsi että hyvä muistutus tämä olisi muillekin kuin lemmelaivalle sillä onhan täällä tosiaan aiemminkin huudelttu diilin voittajaa otsikoissa ynnä muuta vastaavaa.

Ei kait tässä nyt lemmenlaivankaan tarvitse ihan tohon malliin sitä hernettä klyyvariinsa ryystää, varmaan itsekin tajuaa mitä ihmiset tässä ajaa takaa tai jos ei tajua niin sitten kyllä ihmettelen. Mun mielestä ihan asiallinen pyyntö, että ei paljasteltaisi tollaisia juttuja ainakaan otsikoissa. :whistle:

hyvä peikkis! sie se puit sanoiksi sen mitä mie yritin änkyttää... en vaan tältä tursottamiselta saanu aivoja toimimaan :D

hyvä peikkis! sie se puit sanoiksi sen mitä mie yritin änkyttää... en vaan tältä tursottamiselta saanu aivoja toimimaan :D

No mut tarviihan munkin välillä loistaa! :D

etkai vaan tursottanut samalla 247 kattoo?

:o ei, vaan tursotin tätä nenää tyhjäksi kaikesta limasta mitä siellä sattuu olemaan... :snotty:

meilläpäin tursottaa = niistää

Mitäs sitten jos tursottaa kermavaahtoa kakun päälle? :D

aijjooo... tarkottaa se sitäki :D ja sitä että tursotetaan vaikka hammastahnaa tuubista :D

No sielläpäinhän nyt kovasti tursotellaan! :o :D

Mitäs sitten jos tursottaa kermavaahtoa kakun päälle? :D

aijjooo... tarkottaa se sitäki :D ja sitä että tursotetaan vaikka hammastahnaa tuubista :D

No sielläpäinhän nyt kovasti tursotellaan! :o :D

meillä se on pursottamista.. siis kakun koristelu

:laugh: :laugh:

Siis, ei luoja mitä hittoa se ketään pitäis haitata mitä täällä bb:stä kirjoitetaan... :laugh: Jos noin haittaa et mitä milloinkin kirjoitetaan niin pieni vinkki, älkää käykö tällä sivulla saatika netissä lainkaan ettei mitään paljastuisi.... :whistle: Sunnuntaina sit katotte subilta naama telkkarissa kii... :whistle:
Itse oon kans joskus jonkun aloituksen tehnyt, ja olin otsikkoon kans kirjoittanut.. Mut voi jee, mikä jeesustele siitä alkoi!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Tarviiko niitä BB-keskusteluja sitte avata jos niin hemmetisti vaivaa "juonipaljastukset"???

ei kyse ollutkaan siitä, että ketjussa oli jotain. vaan siitä et se juonipaljastus tuli jo otsikossa. minnuu se ei haitaa, mut ymmärrän et moni haluis katsoo itse eikä tietää ratkaisua etukäteen.

Yhteistyössä