V
"vieras"
Vieras
Menetimme koiramme vajaa kaksi viikkoa sitten ja olemme alkaneet hieman miettiä uutta lemmikkiä. Mieheni ehdotti, että ottaisimme lemmikin tai kaksi löytöeläinkodista ja olemmekin käyneet hieman katsomassa sieltä. Minusta ajatus on oikein hyvä, koska sillä tavalla voisimme tehdä myös hyvää, pelastaa hylätyn eläimen ja antaa sille uuden kodin, mutta ajattelin kysellä jos täällä olisi jollakin kokemuksia lemmikin ottamisesta löytöeläinkodista. Minua kiinnostaisi tietää millaisia kokemuksia muilla mahdollisesti on.
Millaisen lemmikin otitte? Minkä ikäisen? Millainen lemmikki on ollut? Onko aiempi mahdollinen kaltoinkohtelu, leikkaukset tai hoivan puute vaikuttanut lemmikkin luonteeseen? (Minä olen jonkin verran kiinnostunut yhdestä koirasta, jolle on jouduttu tekemään leikkaus vakavan luunmurtuman vuoksi.) Jos on, niin millä tavalla? Tuliko ikäviä tai mukavia yllätyksiä? Suosittelisitko lemmikin ottamista löytöeläinkodista muille?
Millaisen lemmikin otitte? Minkä ikäisen? Millainen lemmikki on ollut? Onko aiempi mahdollinen kaltoinkohtelu, leikkaukset tai hoivan puute vaikuttanut lemmikkin luonteeseen? (Minä olen jonkin verran kiinnostunut yhdestä koirasta, jolle on jouduttu tekemään leikkaus vakavan luunmurtuman vuoksi.) Jos on, niin millä tavalla? Tuliko ikäviä tai mukavia yllätyksiä? Suosittelisitko lemmikin ottamista löytöeläinkodista muille?