Lemmikkieläimet uusperheessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanna

Vieras
Pakko purkautua tänne kun riepoo niin paljon.
Miehellä exän kanssa 2 lasta, jotka asuu äidillänsä.Meillä yksi yhteinen ja toinen juuri tulossa.Samaan aikaan lasketun ajan kanssa, alkaa myös mieheni kesäloma ja lapset tulisi meille.
Tämä tietysti työllistää minuakin aika paljon ja hieman jännitän kuinka parannun synnytyksestä.
No ei siinä mitään, mutta hiljattain lasten äiti oli ostanut lapsille lemmikkejä, kanin ja 2 hiirtä.
Nyt lasten äiti toimii kuin "diktaattori" loman lähestyessä ja ei aio huolehtia lasten lemmikeistä loman ajan. Äiti siis ns.käskee lasten valita joko lemmikit tai isän luona lomailun!
Minusta aivan sairaan väärin ja jatkoa luvassa...Lasten äiti on lasten käskenyt ottaa lemmikit mukaansa meille loman ajaksi.Meiltä hän ei tietenkään ole vaivautunut kysymään YHTÄÄN mitään!!Hän kyllä tietää että vauva on juuri tulossa ja että meidän lapsellamme on astma ja minä olen allerginen myös hamstereille eli varmaan hiirillekkin.
En voi ymmärtää tuollaista käytöstä...aivan sairasta!Kyllä aikuisen olisi kannettava vastuu lasten lemmikeistä loppupelissä ja olla asettamatta lasta tuollaisiin ikäviin valintatilanteisiin!
Niin ja kaiken lisäksi välimatkaakin on yli 500km eli ei varmaan kauhean kiva lemmikeille matkustaa julkisilla kulkuneuvoilla moisia matkoja....Mutta ei HÄN tuollaisia asioita ajattele vaan omaa napaansa taas kerran!
Miten teillä muilla uusperheellisillä on mennyt lemmikkien kanssa?Minun mielestä tää on jo ihan sairaalloisen typerää käytöstä aikuiselta ihmiseltä joka vielä on ammatiltaankin sairaanhoitaja eli astma-jutut luulisi olevan tiedossa.Hän tosin nyttemmin jäänyt pois työelämästä ja on painiskellut alkoholi-ongelmansa kanssa.Hän itsekkin on uudestaan naimisissa mutta on ennenkin tykännyt ns.häiritä elämäämme ja nyt kyllä mietityttää et onkohan tämä taas joku hänen "kosto" siitä et meillä kaikki hyvin ja lapsikin tulossa...Heillä kun ilmeisesti liitto rakoilee.

no just mikä akka. käske miehes sanoo sille suoraan ja tiukasti miten asiat on. lapset tervetulleita,mutta lemmikit ei. minä en ottais jos lapsellani astma,noista lähtee pölyä ja purukin pölisee. itselläni niin väliä. tosin sä saat vauvan,ni ois se hyvä että olisit kunnossa sinäkin.
ehdoton ei tollaselle heti.

Alkuperäinen kirjoittaja porvoosta tuulee:
Ei kukaan normaalijärkinen laita pikkujyrsijöitä matkustamaan kesäloman takia kun ei ole pakko.

no kuule kyllä laittaa. et varmaan tiekkään mimmosia idiootteja maailma tuppaa oleen pullollaan. eihän se nainen eläimistä välitä,mutta kiva tehdä kiusaa.

Yhteistyössä