Lenkkeily tai jokin muu harrastus ois kiva..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blaah..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Blaah..

Vieras
Hitsi kun mä tykkäisin nii iltasin käydä lenkkeilees ees pari kertaa viikos säännöllisesti, lasten nukkumaanmeno ajan jälkeen.. Tai jos ois joku liikuntaharrastus, mikä ei kovin kallis, mitä vois harrastaa pari kertaa viikos säännöllisesti.. Mä kyllä lähtisin jos ois joku kenen kanssa mennä.. Kukaan ystävistä ei pääse/voi usein, silloin tällöin vaan, eipä juuri auta mua, yritän laihduttaa!

Millä ihmeen keinolla mä viitsisin yksin lenkkeillä, nyt ei oikeen intoo piisaa yksin mennä.. Jos ois kaveri ni menisin kyllä.. ja aina meenki ku joku vaa lähtee mukaan! Millä ihmeellä sais itteensä niskasta kii..

ÄRSYTTÄÄ...

No tost jumpast en tiiä, hävettää täl kropal sinne viel mennä, ehkä sit ku saanu kiloi pois jonku verta..

Vesijuoksuu oon kyl miettiny et jos menis aamusin heti kuuden jälkee, pari kertaa viikos.. Toisaalta kaveri ois sielläki kiva, mut pitäs varmaa silti vaa mennä, ehkä sieltä sais jostai mummusta juttuseuraa.. :D

Musiikki ei jotenki oo auttanu.. :( Kokeiltu on..
Itelle en koiraa viiti ostaa mut jos jollai kaveril ois koira ni vois lainata.. :)

Ja tosta juoksusta et, mäkää en kyl juoksis, nää tissit sen verta koomiset siin vaihees.. :D Tulee pian naama värkki täytee mustelmii.. :D