Lentääkö mielikuvitus jo liikaa? FB-asiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tunnustan: olen itse tuo rouva X ja ehkä enemmän innostunut tästä tilanteesta kuin pitäisi :p Siksi nyt mietin, että intoilenko ihan suotta, vai voisiko tässä olla myös "jotain".

facepalm_picard2.jpg

:D :D Tää on hyvä..

Arvasin että ap on itse se rouva X :D :D Mutta joo, olen kyllä kanssa sitä mieltä että jos yhtäkkiä joku alkaa tykkäämään melkein kaikesta mitä kommentoit tai julkaiset niin kyllä siinä jotain kiinnostusta on!

Tekeekö miehet oikeasti noin? Mä en usko, että noin avoimesti tykkäisivät kaikesta ja kommentoisivat jos on kiinnostusta. Päinvastoin itseasiassa!!! Minusta harva mies osoittaisi kiinnostuksensa noin!
(mutta voi tietenkin olla että olen väärässä)...

Kyllä mun mielestä tuo "tykkääminen" ja kommentoitinti saattaa jotain paljastaakkin. Mulle itselleni kävi niin ,että eräs mies ihastu muhun ja hän kyllä tykkäs ja kommentoi kaikkiab tekemisiäni fb:ssä jatkuvasti. Kun sille selvis että seurustelen tykkäämiset ja kommentoinnit loppu. :D

[QUOTE="vieras";24565845]Kyllä mun mielestä tuo "tykkääminen" ja kommentoitinti saattaa jotain paljastaakkin. Mulle itselleni kävi niin ,että eräs mies ihastu muhun ja hän kyllä tykkäs ja kommentoi kaikkiab tekemisiäni fb:ssä jatkuvasti. Kun sille selvis että seurustelen tykkäämiset ja kommentoinnit loppu. :D[/QUOTE]

Mulla on ihan sama kokemus! Loppui kuin seinään kun tajusi että olen varattu :D Ja samaten yksi tyyppi sinkkuna ollessaan tykkäsi ihan kaikesta ja kommentoi, mutta heti kun alkoi seurustelemaan niin kylläpä loppui kaikki siihen.. Ja koska meillä on tosi paljon yhteisiä kavereita niin miesten päivityksiä edelleen kommentoi tai tykkää, mutta naiset saa olla nyt kun on varattu ;)

Yhteistyössä