lentäminen vauvan kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sportti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sportti

Vieras
Olen lähdössä matkalle kohta 4 kk ikäisen vauvan kanssa. Onko antaa hyviä vinkkejä lentomatkaa varten? Jostain luin, että kannattaisi imettää nousun ja laskun aikana, että ei menis vauvalla korvat lukkoon, mutta onko muita vinkkejä?

Ja mielellään lukisin kokemuksia teiltä, jotka olette vauvan kanssa lentäneet,että miten on mennyt reissu.

Tuolla vauvanhoitopuolella tulis varmaan enemmän vastauksia,ku tää on odotusaika-palsta.
Mut mä ootan jo kolmatta ja oon lentäny edellisten kans.Ni täytyy sanoa,että noin pienen kans on ollu vielä helppo lentää,ku ei liiku pahemmin.
Eikä meiän lapsil oo menny korvat lukkoon nousuis tai laskuis.Mut voihan sitä varmuuden vuoks sillon imettää.Vauvan pitää vaan olla siinä turvavyössä kiinni,mut kyllä se onnistuu niinki.
Ota jotain leluja,et viihtyy ja kosteuspyyhkeitä tai rättejä mukaan,jos tulee pukluja...Eipä siinä sen kummallisempaa,ku junassa tai autossa matkustamisessa.
Monis lentokoneis on vessas sellanen taso,jossa saa vaipan vaihettua,mut kyl se hätätapaukses menee vaik sylissä pitäen.Ja tuskin lennon aikana usein kakkaa.Pissathan on helpompi vaihtaa.
Mukavaa lentomatkaa ja ota vain rento asenne!

juuri palattiin 10 päivän espanjan lomalta 7kk vanhan pojan kanssa. Kaikki meni hyvin nousuissa ja laskuissa, ja tutti riitti imemiseen. Jos lapsi on nuhainen niin kannattaa laittaa nasolin nenätippoja puoli tuntia ennen koneen nousua ja laskua. Korviin sattuminen riippuu korvakäytävien ""koosta"" jos ahtaat korvakäytävät niin silloin paine aiheuttaa kipua. Mutta harvoin vauvat kärsivät kivusta. Hyvää matkaa teille!

Yhteistyössä