Lentäviä lauseita Appiukkoa varten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Klonkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Klonkku

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
13 581
1
36
Keksikääs mun avuksi jotain hyvää läppää, mitä vois heittää appiukolle, kun joudun sinne pian kylään kärsimään. Sillä on tapana aina veetuiilla ilkeesti, varsinkin,kun on ottanut olusta. Lapsetkin on siellä vaan tiellä ja häiritsee; ainoot lapsenlapset, mutta ei välitä niistä pätkääkään.

Kerran valitti jotain kakaroista/ niiden aiheuttamasta melusta ja siitä, kuinka hänen lapsensa on kyllä ollu niin paljon paremmin kasvatettuja bla bla blaa.. Siihen tuumasin takasin, että et sit opettanu sitä siittämään parempia muksuja kun olit niin hyvä kasvattaja :whistle:

Mä oon vaan tainnu käyttää jo kaikki parhaat omasta repartuaarista, joten keksikääs mulle uusia! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Äh. Älä sano rivien välistä, vaan sano ihan suoraan, että hänestä on vaikeaa pitää, kun hän on aina ilkeä.

Ei mee perille, sen verta yksinkertanen tapaus. Kaikki vika on aina muissa ihmisissä. Lapsista valittaa koko ajan. Siksi oliskin kiva, jos kaikki nyt joukolla keksis mun avuksi kaikkea kuivakkaa, mitä sille vois sanoa takas, kun haukkuu lapsia tai valittaa niistä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Äh. Älä sano rivien välistä, vaan sano ihan suoraan, että hänestä on vaikeaa pitää, kun hän on aina ilkeä.

Ei mee perille, sen verta yksinkertanen tapaus. Kaikki vika on aina muissa ihmisissä. Lapsista valittaa koko ajan. Siksi oliskin kiva, jos kaikki nyt joukolla keksis mun avuksi kaikkea kuivakkaa, mitä sille vois sanoa takas, kun haukkuu lapsia tai valittaa niistä :kieh:

Miksi ihmeessä menette sinne? Jäisi kyllä minulta menemättä. Ei varmaan lapset halua tuollaista pappaa nähdä jos aina vaan haukkuu ja valittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Miksi ihmeessä menette sinne? Jäisi kyllä minulta menemättä. Ei varmaan lapset halua tuollaista pappaa nähdä jos aina vaan haukkuu ja valittaa?

Ukko sinne aina haluaa mennä käymään, et Vaari saa nähdä muksuja. Mä meen mukaan, et on varmasti joku joka puolustaa muksuja ja sanoo sille ällötykselle kunnolla takas

tullut varmaan isoäsäänsä tai mahtaa kulkea suvussa... ne on niitä vakioita... :whistle:
piilo*ittuile samalla takasin tai pistä puoliso asialle ja appiukko aisoihin. Mä en ainakaan faijani jos vittuilisi äijälle niin kattelis hetkeäkään..
tosin ei kyl ukkokaan... :kieh: napauttais päin näköä herkästi jos ei oppis muutamasta kerrasta jos varottaa..

Ukko sinne aina haluaa mennä käymään, et Vaari saa nähdä muksuja. Mä meen mukaan, et on varmasti joku joka puolustaa muksuja ja sanoo sille ällötykselle kunnolla takas

Jos se sinun rakas appiukkosi on ilkeä yleensä olutta lipittäessään, voisit pyytää miestäsi esittämään toivomuksenne siitä, ettei lasten läsnäollessa juotaisi lainkaan?

Siis antaako mies isänsä haukkua lapsiaan? Minä kyllä en menisi sinne kiusaamaan itseäni ja lapsiani, vaikka onkin miehen isä.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Jos se sinun rakas appiukkosi on ilkeä yleensä olutta lipittäessään, voisit pyytää miestäsi esittämään toivomuksenne siitä, ettei lasten läsnäollessa juotaisi lainkaan?

Juu tosi rakas :saint: Esitetty on, mutta silti usein tekee sitä. Veemäinen se on kyllä ilman sitä kaljaakin, kalja vaan pahentaa tilannetta. Mieskin tietää ja ymmärtää tilanteen, mutta haluaa silti olla isänsä kanssa tekemisissä edes sen yhden kerran vuodessa; Isä kun on ainoa vanhempi

Eli siis appiukko on pohjimmiltaan yksinäinen. Siksi ilkeä. Puhukaa hänelle yksinäisyydestä.

On sillä se yhtä kauhee akka siälä |O

No se ei meinaa, ettei se ois yksinäinen. mieti, minkälaista niillä on keskenään, jos ne on molemmat ilkeitä. Ne varmaan vaan haukkuu toisiaan päivät pitkät.

Siis antaako mies isänsä haukkua lapsiaan? Minä kyllä en menisi sinne kiusaamaan itseäni ja lapsiani, vaikka onkin miehen isä.

Ei anna, mutta ei sano mun mielestä tarpeeksi tiukasti takas

hmm... kinkkinen tilanne jos appiukko on tuliherkkä suuttumaan kritiikeistä.. ja puolisosi ei näe tilanteen rasittavuutta sun vinkkelistä.. :|
*muoks* ja jos siellä on joku emäntäkin lietsomassa kuittailua niin inhaa, enpä tiedä haluaisinko lapsiani sitten vielä sinne jos siellä tissutellaan ja tarttii kuunnella puisevia juttuja... ja loukkaantuu jos jäät pois lapsien kanssa ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Istut paapan viereen ja sanot, että ymmärrät kyllä miten vanheneminen pelottaa ja saattaa tehdä ilkeäksi, mutta että sinulle voi puhua jos on paha olla.

Oi. tuo on todella hyvä!

Sä taidat sirkka olla todella hyvä ihminen, tarkoitin tuon nimittäin ilkeilyksi. Ja siis tämä ei nyt ollut ilkeilyä sinua kohtaan.

Eli siis appiukko on pohjimmiltaan yksinäinen. Siksi ilkeä. Puhukaa hänelle yksinäisyydestä.

On sillä se yhtä kauhee akka siälä |O

No se ei meinaa, ettei se ois yksinäinen. mieti, minkälaista niillä on keskenään, jos ne on molemmat ilkeitä. Ne varmaan vaan haukkuu toisiaan päivät pitkät.

Soot Sirkka ihmistuntija, osuit naulankantaan tuossa haukkumisessa :) Pisteet sulle!

Yhteistyössä