R
Rimpukka
Vieras
Hei kaikki kanssaodottajat!
Tutustuin tähän paikkaan vasta ihan muutama päivä sitten ja haluaisinkin kiittää kaikista jaetuista mielipiteistä! Tulen varmasti käymään täällä useamminkin nyt ku tiedän, että täällä voi jakaa tuntojaan vapaasti
Oon nyt kuitenki lukenut jo monesta viestistä, kuin jotku on menossa lomille ulkomaille tai muuten vaan nousemassa koneeseen. Minä oon valinnu junan koko raskauden ajaksi. Mies asuu hkissä ja minä pohjoisessa niin tulee reissattuakin
mutta syy siihen miksi valitsen junan on se, että ihmiset on puhunu mulle, että koneessa ilmanpaine tms. on haitallista sikiölle. Olishan siinä järkeä, siksi oon vaan menny junalla. Mutta minun tarkotuksena ei kuitenkaan ole ketään säikäytellä, sillä en ole tarkistanut tätä asiaa yhtään mistään!! Itsellä kuitenkin ajoittui toinen keskenmenoista juuri lentomatkan lähipäiville. Nyt on onneksi päästy jo 30+3 asti
Jos siis täältä löytyy asiasta tietäviä niin vastailkaa ihmeessä, kun en ainakaan tähän hätään löytänyt asiasta keskusteluja täältä. Kiitos jo etukäteen ja IHANAA KESÄÄ KAIKILLE!
Tutustuin tähän paikkaan vasta ihan muutama päivä sitten ja haluaisinkin kiittää kaikista jaetuista mielipiteistä! Tulen varmasti käymään täällä useamminkin nyt ku tiedän, että täällä voi jakaa tuntojaan vapaasti
Oon nyt kuitenki lukenut jo monesta viestistä, kuin jotku on menossa lomille ulkomaille tai muuten vaan nousemassa koneeseen. Minä oon valinnu junan koko raskauden ajaksi. Mies asuu hkissä ja minä pohjoisessa niin tulee reissattuakin