lentomatka sylilapsen kanssa+raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Onko kokemusta, oletteko lentäneet alle 2-v. kanssa ilman erillistä paikkaa (eipä ollut muutoin haluamallemme reitille paikkoja, jollei syliin ota; muut reitit aikataulujen takia hankalia) ja olleet itse raskaana ja jo hieman isommalla mahalla? Lennän siis kahdestaan lapsen kanssa. SAS. Lyhyet vaihdot ja lyhyehköt lennotkin, parituntia x2.

Minä lensin vajaa 2-vuotiaan kanssa, kun olin raskaana noin viikolla 25. Lennettiin jopa 6 tuntia eikä esikoinen suostunut istumaan isänsä sylissä... No, onneksi tyttö pääsi jaloittelemaan käytävälle (ei siis halunnut oikeastaan istua sylissä ollenkaan... :/ )... Fyysisesti ei ollut lainkaan raskasta, mutta eloisan lapsen kanssa henkisesti hiukan turhauttavaa... ;) Muuten matka kyllä onnistui hyvin.

Meidän lento oli tosin lyhyt (Oulu-Hki), kun poika oli 11 kk. Raskausviikkoja oli itselläni jotain 24, ja maha jo ihan kunnolla näkyvissä. Hyvin sujui, poika nukkui melkein koko menomatkan. Laitat vaan kaikki mahdolliset tavarat ruumaan, ettei tarvi niistä huolehtia matkustamossa lapsen lisäksi!

Hyvää matkaa!

OnneKiitos vastauksista. Onneksi saatiin sittenkin paikka, siis vaihdettiin lento ja nyt sitten istuvan lapsen paikka kohtuuhintaan. En kyllä usko että meilläkään istutaan saatikka nukutaan...Huh...Pienentääpä veritulppariskiä kun saa taaperon perässä mennä...Toivottavasti kanssamatkustajat ovat ymmärtäväisiä mahdollisille pienen kiukunpuuskille.

olen matkustanut sas:illa rv.34 ja lapsi 1v10kk.
hampuri-helsinki välin,henkilökunta ystävällistä ja auttavaista,järjestivät,niin että tyttö sai oman paikan vaikka ei ollut omaa lippua ja lentokin oli "täynnä"

moi,muistelen et tyttöni oli alle 2v.ja minää raskaana ja lennettiin tyttö oli sylissä,loppuraskauden aikana eivät ota lentokoneeseen,jos synnytys alkaa yms. en minä ainakaan päässyt...

Uusimmat

Yhteistyössä