Lesbon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tunnistus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tunnistus

Vieras
Miten voi tunnistaa lesbon jos ei ole hänen kanssaan ollut niin läheisessä suhteessa, että tietää ettei hän halua olla miehen kanssa sillä tavalla.
Haluaisin asiallisia vastauksia. Mielellään jo joku lesbo vastaisi. Minä olen kiinnostunut eräästä naisesta, mutta minusta jotenkin tuntuu, että hän ei ole kiinnostunut miehistä. Luulisin, että hänellä ei ole minua mitään vastaan noin yleisesti. Hän ei näytä liikkuvan miesten kanssa vaan yleensä hänellä on naisseuraa. Mutta naisethan monasti liikkuvat yhdessä.

Aika paha kysymys. Minulla on yksi ystävä ja pari tuttavaa, jotka ovat lesboja. Yksi heistä on urheilulllinen (pelaa jalkapalloa), aika miehekäs, lyhythiuksinen eikä hän meikkaa. Toinen on kovin samanlainen kuin tämä ensimmäinen tuntemani lesbo, mutta hän ei ole kovin urheilullinen. Hänen tyttöystävänsä puolestaan on suht naisellinen, polkkatukkainen, meikkaava - eli eipä taida olla mitään varmaa tunnusmerkkiä siitä, kuka on lesbo ja kuka ei.

Ainoa, mistä minä tiedän varmasti heidän olevan lesboja on yksinkertaisesti se, että he ovat asian ihan julkisesti kertoneet...