lesboparien naimisiin menosta+pukeutumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelen vaan

Vieras
Kun lesbopari menee naimisiin niin miks sen toisen täytyy pukeutua miehisesti? ja miks aina se toinen on se "mies", eli on lyhyt tukka jne. Miksei ne voi olla kummatkin naisia kun kerran sitö oikeastikin ovat...????
Tän päivän iltasanomissakin on kuva kun jotku lesbot meni naimisiin niin siinäkin sillä toisella on housupuku ja lyhyt tukka ja toinen on morsian.
En vaan voi käsittää, kun kerran ovat naisia ja naisista tykkäävät niin miks pitää yrittää olla miehinen?

Me ollaan naispari ja menossa tänä syksynä naimisiin, ja aiotaan kyllä molemmat laittaa mekot päälle. Meidän suhteessa kumpikaan ei ole se "mies", vaan molemmat näytetään ihan naisilta. Että ei kannata yleistää :) vaikka tottahan se on, että monissa lesbosuhteissa toinen (tai molemmat) on miehinen ja pukeutuu miesmäisiin vaatteisiin. Kukin tavallaan.

Kun menin exän kans 2002 naimisiin niin exällä oli hame ja mulla ei ollut, mutta en mitenkään miehisesti pukeutunut. En vain pidä hameista itselläni. Olen kyllä poikamainen, mutta ei ole lyhyttä tukkaa ja ei kyllä olis mitenkään tullut mieleen pukeutua johonkin smokkiin tai vastaavaan. Mutta jokaisella on oikeus pukeutua miten haluaa. Ei se minua häiritse.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Toiset lesbot on aika "miehisiä", toiset taas ei.
Mutta onhan niitä sellasiakin lespopareja, jotka molemmat on joko "naisisia" tai "miehisiä". :xmas:

Ja jotkut heteronaisetkin on "miehisiä",pukeutuu "miesmäisesti" ja työskentelee "miesten ammatissa"...
:whistle:

Mä olen itse lesbo ja olen ulkonäöltäni femme ja mun tyttöystävä on myös femme.

Yhteistyössä