V
väärä kisuli
Vieras
eilen illalla tuli kännykkääni viesti oudosta numerosta " hei mitä kuuluu", laitoin takaisin että hyvää kuuluu kukas olet?, vastaus tuli "onko sielä kisuli?" laitoin viestiä takaisin että ei ole muuta kisulia kuin kisu niminen kissa talossa. siinä välissä kysyin enirolta numerolla haun ja suu auki olin toista tuntia, nimi oli tuttu ylä-aste ajoilta, rinnakkaisluokalla ollut jätkä. en ole koskaan ollut missään tekemisissä hänen kanssaan. noh laitoin tälle viestiä että oliko mulle tarkottanut viestin vai tuliko väärään numeroon kun mun nimellä ei ole tämä numero ja nimikin on muuttunut ja laitoin että "tunnen" hänet ylä-asteelta t. XXX tuli takaisin viesti että "unoha koko juttu kisuli!" noh vinkkasin takaisin että "okei kolli"
kysäisin sitten vanhalta koulukaverilta että muistaako tän tyypin ja että lähetti mulle viestiä, tiesin että tän kaveri ainakin joskus oli. ajattelin jos tää kaveri olis mun numeroni laittanu levitykseen, mutta ei ollut ja uskon häntä. ennen kuin kerroin mitä lähetti, kaveri kertoi että on hänen uskon veljensä, Lestadiolainen nykyään ja siis jo aikuinen mies!
nooh tänä aamuna heräsin 7 aamulla kun tuli tekstiviesti puhelimeeni tältä samaiselta "kollilta" siinä luki; "tekiskö mieli parrua!??"
siis voi luoja, oksentaa meinasin inhotti niin helv***!!
laitoin vielä kaverille että tällaisia viestejä tämä "uskon veljesi" mulle laittelee! kauhistui todella ja sanoi että jättää tuo omaan arvoonsa.
että tällaisia uskovaisia!!! suututtanut tuo aamullinen koko päivän! ensiksi vain nauroin ja vitsailin tutuille jutulla mutta nyt suututtaa miten ällöttäviä jotku voi olla!
kysäisin sitten vanhalta koulukaverilta että muistaako tän tyypin ja että lähetti mulle viestiä, tiesin että tän kaveri ainakin joskus oli. ajattelin jos tää kaveri olis mun numeroni laittanu levitykseen, mutta ei ollut ja uskon häntä. ennen kuin kerroin mitä lähetti, kaveri kertoi että on hänen uskon veljensä, Lestadiolainen nykyään ja siis jo aikuinen mies!
nooh tänä aamuna heräsin 7 aamulla kun tuli tekstiviesti puhelimeeni tältä samaiselta "kollilta" siinä luki; "tekiskö mieli parrua!??"
siis voi luoja, oksentaa meinasin inhotti niin helv***!!
laitoin vielä kaverille että tällaisia viestejä tämä "uskon veljesi" mulle laittelee! kauhistui todella ja sanoi että jättää tuo omaan arvoonsa.
että tällaisia uskovaisia!!! suututtanut tuo aamullinen koko päivän! ensiksi vain nauroin ja vitsailin tutuille jutulla mutta nyt suututtaa miten ällöttäviä jotku voi olla!