T
tenava
Vieras
Minua on jo pitkään askarruttanut muutama juttu ja nyt ajattelinkin kysäistä. Olen saanut käsityksen, että lapsia saa tulla niin paljon kun on tullakseen. Minusta se on hieno asia tässä nykymaailmassa, jossa kaikki on niin suunnitelmallista, MUTTA sanokaapa nyt rehellisesti hirvittääkö koskaan ajatus, että esimerkiksi viiden lapsen jälkeen lapsia voi tulla vielä lisää toiset viisi? Tuntuuko koskaan, että ei enää, en jaksa? Entä mietittekö lapsen synnyttyä, että toivottavasti ei ainakaan ihan heti tärppää tai ajoitatteko seksielämänne esim. varmoihin päiviin?
Itse haluaisin suuren perheen ja minua ärsyttää suunnattomasti kun sukulaiset jo ensimmäisen synnyttyä sanoivat, että eiköhän kaksi ole tarpeeksi tai korkeintaan kolme! En aio kuunnella sukulaisia, mutta toisaalta on helpottavaa ajatella, että ei ole pakko hankkia ihan niin paljon kun on tullakseen.
Ihan mielenkiinnosta halusinkin kysellä teiltä ajatuksia=)
Hyvää talven jatkoa kaikille!
Itse haluaisin suuren perheen ja minua ärsyttää suunnattomasti kun sukulaiset jo ensimmäisen synnyttyä sanoivat, että eiköhän kaksi ole tarpeeksi tai korkeintaan kolme! En aio kuunnella sukulaisia, mutta toisaalta on helpottavaa ajatella, että ei ole pakko hankkia ihan niin paljon kun on tullakseen.
Ihan mielenkiinnosta halusinkin kysellä teiltä ajatuksia=)
Hyvää talven jatkoa kaikille!