Lestadiolaisten omistuksessa olevat liikkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras

LESTA:
- kärkkäinen
- erätukku
- topi keittiöt
- rustholli
- Minna Immonen
- tiivi(-ikkunat)
- lumon
- mammuttihirsi
- puustelli
- kastelli
- jukkatalo
- remontti-alexi

LESTA(?):
- muurame
- prima
- jettatalo
- JT talo
- rosendahl
- pihla
- ultimate market
- tarjoustalo
- barona
- design-talo
- kannustalo
- nykykoti

Onko sulla vähän tylsä elämä? Ja ylimäärästä energiaa,ja aikaa.
Kannattaisi käyttää se johonkin muuhun kun noiden listaamiseen.
Listaa seuraavaksi vaikka kaikki suomen yritykset...

Tätä en ymmärrä tätä aloitusta ikinä...bisnes on bisnestä -usko on uskoa. Vai onko tämä mainos? Onhan se totta, että joillain menee bisnekset ja uskonnot käskynkkää, mutta silloin taitaa jumalana olla raha. Enkä oo kuullu kassalla ikinä, että lestakortti kiitos niin saat alennusta. :headwall: :headwall: Jos alennusta joskus saakin niin meilläpäin siitä, että on uskollinen bonus-, tili tms. asiakas. Tietysti omaa porukkaa voi tukea, tehdäänhän sitä talkoita muutenkin -mutta, että näin. Älkää surko, noihin firmoihin riittää asiakkaita..Vieläku joku lohkaisee, että Keskisen kauppa on lestafirma... :xmas:
Ei varmaan kaikista lestadiolaisistakaan tunnu kivalta, kun ei tiedä onko tämä kiusaa vai puolesta. Ja aika omituisen kuvan saa, jos puolesta ja kiusakin on pepusta. Sanokaa, että aloittaja tekee kiusaa, sanokaa... |O

Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Mikähän tarkoitus tällä säännöllisin väliajoin toistuvalla aloituksella on?

Samaa ihmettelen. Pitäskö noita laittajan mukaan välttää vai suosia vai mitä?

Täytyykin muistaa kysyä tänään Siwan-sedältä, että mitä uskontoa hän harjoitaa :kieh:

tuosta listastahan puuttui vaikka kuinka paljon firmoja ap!!!! no jospa aloitat kk. päästä päivitetyllä listalla uuden keskustelun jos sulla on kivaa :)
mutta jos tähän keskusteluun listattais vaikka kaikki suomen-ruotsalaisten omistuksissa olevat firmat....tai vaikka ulkomaalaisten firmat...ehotusta kehiin...

Vai niin.. mua kyllä kiinnostaisi enemmän et mitkä liikkeet on Ulla-Stiinojen, Aimo-Kalervojen omistuksessa. Sitä paitsi mä oon nähnyt tän ketjun tällä palstalla ainakin 2006 maaliskuusta lähtien et kyllä.. kyllä nyt on jo tullut selväksi =)

Yhteistyössä