Lestadiolaisten omistuksessa olevat liikkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ajatelkaa esimerkki että joku lestadiolainen tekisi aloituksen, jossa olisi listattuna helluntalaisten omistuksessa olevat yritykset.
Miten aloittajaan suhtauduttaisiin?
Mieti tarkkaan.

Listasta unohtui aika läjä firmoja...lisäksi "NIITÄ" istuu myös suurten konsernien johdossa ja poliitikkoina, salaliitto!!!!

Tuota Erätukun (ex)-omistajaa on suomittu liikkeen piirissä aikalailla, sehän pakeni välillä ulkomailleki. :D

[QUOTE="vieras";27300933]baptisti. käy samassa srk:ssa kanssani.[/QUOTE]

Yhteiskristillinen?

[QUOTE="vieras";27300933]baptisti. käy samassa srk:ssa kanssani.[/QUOTE]

Juuh. Niin on. Olin väärässä.

"Kokkolassa vallitsi 1977 vahva hengellinen herätys, niin sanottu mersu-herätys, jonka seurauksena suuri joukko opettajia ja liikemiehiä tuli uskoon. Karismaattinen helluntailainen saarnamies Niilo Yli-Vainio (1920–1981) puhui tuolloin herätyskokouksissa ja paransi sairaita. Esko Ylinen oli yksi uskon tuolloin löytäneistä.
Hänen hengelliseksi kodikseen tuli kuitenkin Kokkolan Baptistiseurakunta, jonka toimintaan hän on osallistunut aktiivisesti."

Minä tiesin vain tuon Yli-Vainion vaikutuksen, en sitä missä seurakunnassa aktiivinen.

:)

[QUOTE="Vieras";27299844]Ja Jari-Pekka huoltsikat, ei saa kaljaa eikä tupakkaa sieltä ![/QUOTE]

Ei sitten ole tullut mieleen että on niitä uskovaisia muitakin kuin lestadiolaiset? :D

Juuh. Niin on. Olin väärässä.

"Kokkolassa vallitsi 1977 vahva hengellinen herätys, niin sanottu mersu-herätys, jonka seurauksena suuri joukko opettajia ja liikemiehiä tuli uskoon. Karismaattinen helluntailainen saarnamies Niilo Yli-Vainio (1920–1981) puhui tuolloin herätyskokouksissa ja paransi sairaita. Esko Ylinen oli yksi uskon tuolloin löytäneistä.
Hänen hengelliseksi kodikseen tuli kuitenkin Kokkolan Baptistiseurakunta, jonka toimintaan hän on osallistunut aktiivisesti."

Minä tiesin vain tuon Yli-Vainion vaikutuksen, en sitä missä seurakunnassa aktiivinen.

:)

No eihän tässä mitään katastrofia ole tapahtunut :) Kunhan informoin vain :D

No on se ihan hyvä uutine, siis että lestadiolaiset oistaa rakennusalata noinkin paljon yrityksiä. Tunnen joitakin eikä ole pahaa sanottavaa. Joten uskonasiat erikseen ja työ erikseen. sitäpaitsi jonkin sortin ahneus vasta tuottaa tulosta. Suurimmat alennukset antava kauppias on pian entinen kauppias.

Yhteistyössä