V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suomenruotsalaisten esi-isät sen sun kammoaman uskonnon suomalaisille väkivalloin toivat.Ilmeisesti minua tarkoitit? Ja sitten unohdit tämän neuvoni: ”Psykologia ei ainakaan ole sinun vahvimpia puoliasi että jätä se jatkossa mielellään pois”.
Katsos kun uskovaisiin minulla on paremminkin ylemmyyskompleksi. Kun nyt kerran haluat kompleksisoida koko asian, en todellakaan osaa arvostaa ihmisiä joita voi aivopestä naurettavilla saduilla kaikenmaailman kummitusolennoista mennen ja tullen.
Suomenruotsalaiset ovat kyllä ihan jees porukkaa, tapaan heitä viikottain ja puhun heille heidän omalla kielellään. Ja samalla nyt välähti mieleen että kaikki heistä ketkä tunnen (useita kymmeniä tuttuja) niin ovat siinä mielessä fiksuja että eivät palvo sinun kummituksiasi. Eivätkä tietääkseni mitään muitakaan.
Lycka till jesseä ootellessasi, eiköhän se nyt ihan kohta nouse mudista tai hiekasta näkösälle![]()
No kuule noin valitettavasti pääsi tapahtumaan suuressa osassa muutakin maailmaa. Jos ei he olisi tuoneet niin takuulla joku muu olisi tuonut miekoilla ja verta vuodattaen.Suomenruotsalaisten esi-isät sen sun kammoaman uskonnon suomalaisille väkivalloin toivat.
Olet kyllä koko palstahistorian onnettomin keittiöpsykologiihan selkeästi ei alemmuuskompleksi. Mutta ei hätää, reilun kuukauden päästä alkaa taas koulu ja saat uutta ajateltavaa. Ei sitten ehkä ahdista enää niin paljon.
Eskarilaisiakin vähemmällä ymmärryksellä siunattujen uskovaisten kanssa on kyllä ihan mahdotonta keskustella uskon asioista. Ja oikeastaan ihan kaikesta muustakin kun ymmärrys on nollaa hipovaihan selkeästi ei alemmuuskompleksi. Mutta ei hätää, reilun kuukauden päästä alkaa taas koulu ja saat uutta ajateltavaa. Ei sitten ehkä ahdista enää niin paljon.