Let's valittaa!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimonmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mimonmami

Jäsen
13.10.2008
609
0
16
Noniin, nyt kaikki! Mikä mättää? Onko kellään muulla ollut TOSI huono viikko? Miksi? Mikä mieli nyt? Pikkuasiatkin listaan mitkä v*tuttaa! (Eikä tarkoitus ole kilpailla että "mitä sä TUOSTA valitat, kun mulla on NÄIN huonosti.. Ihan vaan nyt tuuletetaan!

-Mies koko aika töissä/ treeneissä/ kävi laivalla ja minä en ole päässyt ulos moneen kuukauteen, kun en osaa olla erossa vauvasta
-En ole saanu yösyöttöapua kahteen viikkoon ja näytän pandalta
-Hiuslisäkkeet takussa ja paskat enkä saa niitä auki
-Äitillä on koko aika kiire eikä kerkee jutella mun kans
-Vauva on lakossa eikä tykkää musta
-Olkkarin matolla on kissan ikipissan haju
-Oon syöny suruuni liikaa torttuja
-Petyin, kun menkat tuli enkä ollutkaan raskaana
-No nämä v*tun menkat on aivan p*rseestä
-Mies osti uuden kitaran mut jos mä ostan jotain yhteiseen kotiin ni heti se on tuhlausta
-Tuntuu et koko parisuhde on ihan perseellään nyt

..Ei niin huonoa, ettei hyvääkin... Tyttö kääntyi ekan kerran mahalta selälleen tänään, korvatulehdus on parantunut siltä, neuvolassa oltiin tosi tyytyväisiä siihen ja minulla on tänään synttärit, ja minua tultiin kotoa asti hakemaan osa-aikatöihin :) ( tosin pitäis kai laittaa tuo toisiksiviimesin noihin kurjiin asioihin :D )

- mies hermostu eilen ja riuhtas makkarin oven saranoiltaan
- mulla alko joululoma tänään ja kävin ostamassa junaliput lauantaiksi, lähdetään lasten kanssa edeltä mummilaan joulunviettoon mutta eiköhän esikoisella noussu juuri kuume. tänään. kunpa paranis lauantaihin mennessä.
- oon lihonu

Ero+siihen liittyvät "paljastukset".
Mun ihanarakas naapuri muutti pois.
Pojalla on joku kausi meneillään, itkee,raivoaa,hakkaa ja huutaa vaan eikä syö.
Mulla ei ole töitä, rahaa eikä luottotietoja, hemmetin vaikea erota ja muuttaa pois.

Kaikki muu menee, mut nää ei.

-maha kipee
-ukon suvun kanssa saa tapella,hitto ku yks jäärä siellä eikä myönnä omaa virhettä!!!!!!!!!!!
-huomenna tulee ylimäärästä menoa(muutenkin kiirettä) ja saa sitten kävellä 10kilometriä tuolla kylmässä lapsen kanssa..ärsyttää!!
-kyllä toisten lapsia autetaan hoidossa vaikka 3vrk:tta putkeen,
vaan ei sitten meidän lasta,joka yhtälailla lapsenlapsi....

no josko siinä nyt tämän hetkiset valitukset!odottakaas vaan ku keksin lisää ;)

Tänään on ollut ihan :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: -päivä, ei voi ketään ottaa kupoliin näin paljon!

Ja kaikkein v*ttumaisinta tässä on se ettei edes ole mitään kunnon syytä! :headwall: :headwall:

Yhteistyössä